Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er ikke sikker, men tror maserier er som rier, bare at de ikke får kroppen til å "jobbe" med åpningen! Det vil si ineffektive rier som egentlig bare sliter ut kroppen uten å gjøre noen nytte for seg!
Men - som sagt, er ikke helt sikker altså!!! [:)]
Hmmm, jeg lurer på om jeg kan ha hatt noe sånt i natt. Det var bare kaos, det kom kynnere/rier med alt fra 4 minutter til 11 minutter i mellom og det holdt på i nesten fire timer. Skikkelig uregelmessig, men gud så vondt [:@]. Til slutt roet det seg jo helt, men jeg var totalt utslitt etterpå. [&:]
Kan jo hende du hadde ekte rier, som allerede har gjort en liten "jobb down there" [;)]. Har jo lest om flere her nede som har slitt mer rier som kommer og går! Vi får satse på at dine var effektive, og at ting i det minste er i gang
Det hørtes ut som maserier, ja. Jeg har bare lurerier, jeg! De starter i det små, men tar seg aldri opp. Men jeg rekker å begynne å glede meg hver gang (har skjedd 4 ganger den siste uken), og blir like skuffet hver gang!