Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har maserier og er plaget av det? Gikk dere lenge med det før det skjedde noe?
Kjenner det tar på med bare noen timer søvn i døgnet og kraftige maserier hver dag uavhengig av om en er i ro eller ikke
blir jo helt utslitt av det før fødselen i det hele tatt starterHadde ikke noe slikt med forrige så veldig uvant, i natt var det regelmessig i nesten to timer der jeg bare måtte gå i dusjen og bruke varmen og holde ut, roet seg litt for og så starte igjen men da ikke regelmessig. Uch håper det ikke skal gå slik til Max overtid da evt siden du har hatt det i tre uker altblir jo helt utslitt av det før fødselen i det hele tatt starter
![]()
Jeg er førstegangs, og jeg vet ikke om jeg har maserier eller om det bare er de «vanlige kynnerne»! Er det stor forskjell på maserier og kynnere??

Jeg er førstegangs, og jeg vet ikke om jeg har maserier eller om det bare er de «vanlige kynnerne»! Er det stor forskjell på maserier og kynnere??
Når jeg har hatt kynnere så har de hvertfall stoppet fort om jeg har slappet av og de har aldri økt i intensitet![]()
Maseriene røsker merPå meg så strammer magen seg. Hele. Og det presses intenst nedover. Og de kommer i tak. De kommer sittende, liggende, når som helst. Gir seg ikke ved hvile
Jeg au’er meg gjerne litt og puster meg gjennom
Men de er ikke like vonde som fødselsrier. Men fort gjort å tenke at nå er man igang
![]()
Takk for svar[emoji5][emoji5]
Da tror jeg kanskje at jeg har noen maserier innimellom! Da strammer magen seg helt enormt og det stikker liksom nedover og i skjeden! Og kan komme når som helst! Greit å vite[emoji5]
Ordentlige rier går ikke over,øker i styrke og blir etterhvert tettere og tettereHvordan vet man at det kun er maserier og ikke «ordentlig» rier?
Maseriene røsker merPå meg så strammer magen seg. Hele. Og det presses intenst nedover. Og de kommer i tak. De kommer sittende, liggende, når som helst. Gir seg ikke ved hvile
Jeg au’er meg gjerne litt og puster meg gjennom
Men de er ikke like vonde som fødselsrier. Men fort gjort å tenke at nå er man igang
![]()