Maserier?

frk-Kakemonster

Betatt av forumet
Hei og hå, jeg er andre gangs, men lurer på hvordan maserier egentlig føles. Har hatt mye kynnere hele svangerskapet. Men i dag har det vært annerledes. Mer intenst og vondt men ikke bygget seg opp heller. Kjent mensmurring i noen dager. Sist fødsel startet med at vannet gikk. Hadde ingen andre symptomer før det.

Jeg har masriier :( vill beskrive d som vonde kynnere og med menssmerter :/ kommer ett ras hver dag, utrolig slitsomt :( lurer hver gang om dette er starten, men neida...

Sniker fra oktober - jeg har også maserier hver dag - er 35+2 så vil gjerne at hun holder seg inne et par uker til, men det er slitsomt og enkelte har nesten vært så jeg må puste meg gjennom, men de tar seg aldri opp heldigvis.
Dette er tredjemann.

Med nr to startet fødselen med det jeg trodde var maserier, som deg hadde vannet gått med nr en så jeg skjønte det egentlig ikke..

Kanskje det er det jeg også har opplevd da? Hatt et par kvelder der jeg virkelig har måttet puste meg gjennom flere sammentrekninger som går over av seg selv. Sambo ble sikker på at jeg var i gang i går kveld:p

Back
Topp