Maserier?

LofotPia

Glad i forumet
Slimproppen gikk tidligere i uka. Og i di siste to døgn har jeg har "kraftig menstruasjonssmerter", som sitter veldig i ryggen. Starter som regel i magen og så går over i ryggen. Det kommer kun på kveldstid, 18:00 ish. Det kommer hvert 8-10 minutt, men etter natta er det over. Er førstegangsfødende, og aner ikke hva dette er! Kan det kanskje være maserier? Jeg er forresten 39+5

Har det ganske likt som deg! Men har avskrevet dem som maserier siden de alltid slutter:-) men tydelig at noe uansett er på gang da! Spennende!

Slimproppen gikk tidligere i uka. Og i di siste to døgn har jeg har "kraftig menstruasjonssmerter", som sitter veldig i ryggen. Starter som regel i magen og så går over i ryggen. Det kommer kun på kveldstid, 18:00 ish. Det kommer hvert 8-10 minutt, men etter natta er det over. Er førstegangsfødende, og aner ikke hva dette er! Kan det kanskje være maserier? Jeg er forresten 39+5
Høres ut som maserier, gikk sånn én uke med første. Så når riene starta med andre skjønte jeg ikke at det var rier. Trodde jeg skulle ha maserier en uke da også :P

Hadde det sånn et par netter jeg også! Ryggen, magen og lysken. De ble så tette som hvert fjerde minutt, så trodde det var rier.. Var rett før jeg ringte føden, men plutselig ble de uregelmessige igjen! Skikkelig nedtur! :P Men velger å tro at det betyr at the real deal nærmer seg! Lykke til videre! :)

Hadde det sånn et par netter jeg også! Ryggen, magen og lysken. De ble så tette som hvert fjerde minutt, så trodde det var rier.. Var rett før jeg ringte føden, men plutselig ble de uregelmessige igjen! Skikkelig nedtur! :p Men velger å tro at det betyr at the real deal nærmer seg! Lykke til videre! :)

I dag har jeg hatt d hele dagen, men er uregelmessige :) Er vanskelig å vite når man skal ringe føden, spesielt når fødestedet er 2 1/2 time unna.. Men når riene kommer er jeg vell ikke i tvil ;)
Takk for det! Lykke til videre du også :)

Har også ganske sterke mensmurringer som går over i korsryggen og gjerne kommer med 7-10 minutters intervall og varer i en time, har det litt av og på gjennom dagen. Dette kommer ofte sammen med eller like etter kynnere, er det altså dette som er maserier? Spennende at noe holder på å skje, da! :) Håper jeg slipper flere uker med dette, da. Er 36+3 idag.

I dag har jeg hatt d hele dagen, men er uregelmessige :) Er vanskelig å vite når man skal ringe føden, spesielt når fødestedet er 2 1/2 time unna.. Men når riene kommer er jeg vell ikke i tvil ;)
Takk for det! Lykke til videre du også :)

Hadde jeg hatt så lang vei til fødestedet, så hadde jeg absolutt ringt så fort de ble regelmessige! Vil tro og håpe at jordmødrene og legene har forståelse for at man ikke har spesielt lyst til å føde hjemme/på vei til sykehuset. :)

Måtte på føden i dag pga at jeg ikke kjente noe liv, så kan ihvertfall konstantere at det for min del kun er masrier jeg har hatt! (Og alt sto bra til med hun lille i magen)
Takk for det! :D

Har også ganske sterke mensmurringer som går over i korsryggen og gjerne kommer med 7-10 minutters intervall og varer i en time, har det litt av og på gjennom dagen. Dette kommer ofte sammen med eller like etter kynnere, er det altså dette som er maserier? Spennende at noe holder på å skje, da! :) Håper jeg slipper flere uker med dette, da. Er 36+3 idag.

Samme her.. Har også hatt det i forb med kynnere. For min del var det kun maserier..Meen, det er jo alltids håp om at det er åpningsrier for din del! ;)

Har det på samme måte, minus slimproppen..Vil tro det er kroppen som forbereder seg til den siste innspurten.

Back
Topp