Heihei i går natt hadde jeg store smerter i magen. Smertene kom og gikk med ca 10-15 min mellomrom fra 10:30-04:30. Var sikker på at det v a r sterke kynnere, siden alle sier man merker forskjellen på kynnere og rier. Vil beskrive smertene som om jeg hadde et stramt belte rundt magen 15 cm under navvelen og rundt midjen. Litt stikkende smerte. Måtte puste meg igjennom flere av disse kynnerene, og var mye vondere enn før... Fikk til slutt sove i 5 tiden etter et bad, massage fra kjæresten og varmeflaske.
Sov greit om natta, men så fort jeg sto opp i morges var sterke kynnere på plass.. Ikke direkte vonde som i natt, men veldig ubehagelige og slitsomme. Har vært sånn i hele dag og vurderer å ringe føden.
Bare nysgjerrig hva dere tenker det er? Kan dette være såkalte maserier, eller kan kynnere være så vonde?
Sov greit om natta, men så fort jeg sto opp i morges var sterke kynnere på plass.. Ikke direkte vonde som i natt, men veldig ubehagelige og slitsomme. Har vært sånn i hele dag og vurderer å ringe føden.
Bare nysgjerrig hva dere tenker det er? Kan dette være såkalte maserier, eller kan kynnere være så vonde?