Maserier?

Jeg tar jo ikke lett på det på noen mulige måter. Jeg kjenner godt med liv, så gutten i magen har det ikke ille på noen måter. Er bare usikker på om det er sånn maserier eller om det faktisk er vanlige rier som bare stopper opp.

Tenker hvis det går så langt at han kommer. Dere er vel ikke forberedt på hjemme fødsel? Er du usikker ringer du føden.. Derfor dem er der for å hjelpe oss gravide.

Vil tro at man kjenner det før den tid :) Men skal en telefon for å høre hva de mener :)
Flott :)
Har ei vennine som lå hjemme litt for lenge, rakk å gå på badet å der kom ungen. Så det kan gå fort.

Sånn, nå har jeg snakket med dem. De skulle ringe tilbake etter vaktskifte så får jeg høre hva de mener da. Men om jeg mente det var rier måtte jeg komme, men siden jeg ikke veit om det er det eller ikke var det litt vanskelig å si. Skal på kontroll på fredag, da er jeg i uke 39.

At hun trodde ikke det var noe i gang så jeg kunne få komme inn til sjekk om jeg ønsket dette.. Men vi ble til slutt eng om at jeg skulle ringe om det ble vondt i natt. Var ikke sånn kjempevondt i natt så jeg valgte å ikke ringe. Så nå sitter jeg her igjen, med regelmessige tak som ikke har noe virkning! Holder på å bli gal.. Får jo sove men etter noen timer søvn våkner jeg av kynnerne.. Skal til jordmor på fredag så skal snakke med hun da. Kan ikke gå sånn her i 3 uker til om jeg går over tiden. Lurer på om hun kanskje kan strippe meg på fredag?

Hadde rier hvert 5 min ca, vi valgte å dra hjem :) Får komme tilbake når jeg vil, men må komme tilbake innen ett døgn. Er ikke fødseln i gang da blir jeg sendt til sykehuset og får ikke føde på fødestue.. Så håper de tar seg opp slik at jeg får være her jeg bor :) Tenker det blir noen gåturer på oss om de ikke tar seg opp iløpet av noen timer. Skal spise litt og sove litt så får vi se :)

Lykke til! Snart i mål nå;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til

Back
Topp