Pantern Betatt av forumet 23 Jan 2014 #1 Dagens kommentar fra den vordende far: "Kan jeg si at jeg får maserier når du maser?".. Trodde jeg skulle knekke sammen av latter
Dagens kommentar fra den vordende far: "Kan jeg si at jeg får maserier når du maser?".. Trodde jeg skulle knekke sammen av latter
S sbr Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡Junigull 2016♡ Julimammaer 2016 23 Jan 2014 #2 Hehe
Snykvit Elsker forumet 23 Jan 2014 #3 Pantern skrev: Dagens kommentar fra den vordende far: "Kan jeg si at jeg får maserier når du maser?".. Trodde jeg skulle knekke sammen av latter Klikk for å utvide … Haha! Nå lo jeg så godt at jeg nesten tisset litt på meg!!!
Pantern skrev: Dagens kommentar fra den vordende far: "Kan jeg si at jeg får maserier når du maser?".. Trodde jeg skulle knekke sammen av latter Klikk for å utvide … Haha! Nå lo jeg så godt at jeg nesten tisset litt på meg!!!
¤Mum Loves Her Baby¤ Nr. 2 ventes i Februar <3 24 Jan 2014 #4 Gullkorn fra mannemunn Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014