Maserier

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Nå er jeg lei av disse maseriene som det ikke blir noe mer av....
Jeg vil føde nå !!! Noen tips til hvordan jeg kan få maseriene til å bli ekte rier? [:)] 

Det eneste tipset jeg har hørt er å gå-gå-gå! :p

Sex kan gjøre at sammentrekninger blir jevne og effektive, tror nok det er det mest effektive.
Eller så er det brystvortestimulering da....

ORIGINAL: carinasverden

Sex kan gjøre at sammentrekninger blir jevne og effektive, tror nok det er det mest effektive.
Eller så er det brystvortestimulering da....

Ja det er sex som har starta de to tidligere fødslene mine...
Får prøve igjen i kveld [:D]
Og kanskje gå en laaaaaang tur i forkant av sex-akten [8D][:)]

da må det bli masse sex, sex, sex med bryststimuli[:)]

ORIGINAL: DellaDuck

da må det bli masse sex, sex, sex med bryststimuli[:)]

Tipper mannen blir glad for opplegget for kvelden hihi

maserier, hvordan kjennes det ut?som menssmerter?kynnere?vondt i ryggen?

vonde kynnere som kommer uregelmessig.......
Altså rier som ikke er effektive[&o]
Og så kan de holde på i mange timer for å så stoppe opp. Hvis det hadde vært skikkelige rier hadde de blitt regelmesige, og vondere. Og hvertfall ikke stoppet opp.

Jeg spurte legen i går om det var noe jeg selv kunne gjøre for å sette i gang fødselen eller å bli moden da, og da svarte han at det hormonet man får når en fødsel settes i gang er ganske likt det som er i mannens sæd, så det var nok det eneste som hjalp sa han. Sex altså!!

ORIGINAL: janpanmarsipan

Jeg spurte legen i går om det var noe jeg selv kunne gjøre for å sette i gang fødselen eller å bli moden da, og da svarte han at det hormonet man får når en fødsel settes i gang er ganske likt det som er i mannens sæd, så det var nok det eneste som hjalp sa han. Sex altså!!

Da er det ingen tvil - i kveld blir det sex hehe [8D]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Nå er jeg lei av disse maseriene som det ikke blir noe mer av....
Jeg vil føde nå !!! Noen tips til hvordan jeg kan få maseriene til å bli ekte rier? [:)] 

jeg signerer denne. Er utslitt!!!!!!

Hvem syns det blir for tidlig hvis jeg vil sette i gang fødselen ? :O [:-]

ORIGINAL: førstegangsmama

Hvem syns det blir for tidlig hvis jeg vil sette i gang fødselen ? :O [:-]

Jeg syns det er for tidlig. Har født prematur (i uke 34) før, og det er IKKE å anbefale. Du aner ikke hvor mye styr det er med pumping, amming og sondemating + alt annen oppfølging i årene som kommer.
Tro meg....du vil ikke sette i gang fødselen nå [:)]

Nei, jeg vil ikke det.. huff , jeg skjøner ikke hvorfor jeg tenker sånn en  gang [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: førstegangsmama

Nei, jeg vil ikke det.. huff , jeg skjøner ikke hvorfor jeg tenker sånn en  gang [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Det er helt normalt å bli lei på slutten, så forstår deg godt[:)]
Bare hold ut noen få uker til [:D]

det skal jeg definitivt :) [:D]

Dette klarer vi. Maserier eller ikke....snart er vi i mål jenter [:D][:D]

jeg har fått noen homopat midler som skal hjelp meg med å få det mere regelmessig, siden jeg blir helt utslitt...men neida....her maser det som aldri før...

ORIGINAL: bea_

Uff skjønner godt du er lei bea_[&o]
Du har jo holdt det gående i maaange dager[&o]
Sender deg en stor klem, og håper babyen din snart bestemmer seg for å komme[:D]

Sender deg en stor klem, og håper babyen din snart bestemmer seg for å komme[:D]

Takk for det... men virker virkelig ikke som jeg er alene her da. Jeg hviler mye om dagen, føler meg nesten litt lat...men som samboeren min sa her i går da han kom hjem : "du jobber jo som om du skulle vært med i maraton hele dagen, ikke rart du blir sliten. " Satser på en enklere fødsel da, når den tid kommer...etter så mye trening [;)] men frykter det er mange som føder i mai før meg, slik han luringen jeg bærer på holder på [8D]

Takk for det... men virker virkelig ikke som jeg er alene her da. Jeg hviler mye om dagen, føler meg nesten litt lat...men som samboeren min sa her i går da han kom hjem : "du jobber jo som om du skulle vært med i maraton hele dagen, ikke rart du blir sliten. " Satser på en enklere fødsel da, når den tid kommer...etter så mye trening [;)] men frykter det er mange som føder i mai før meg, slik han luringen jeg bærer på holder på [8D]

Nei det kan virkelig ikke være lenge igjen før du får. Skal vi ikke inngå en avtale? Vi føder i natt begge to [:D]
Jeg planlegger masse sengeaktivitet i kveld (mannen min gleder seg hihi), så får håpe det setter fart på ting. Har mine tvil ja......[8D][8|]

Back
Topp