Maserier/slimpropp

Aprilmamma 1

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Hatt maserier i litt over en dag og nå gikk slimproppen.. Spent på om noe skjer iløpav dagen / natten!!
:D :D (39+6)

Hvordan er det med dere ?? :)

Hadde vonde kynnere i går kveld, men nå er alt borte... Er 39+2. Har ringt sykehuset om modningsakupunktur, så får kanskje komme inn i dag :D

Spennende!! Lykke til!! :-D Her er alt rolig egentlig.. litt stikking og kynnere, men ikke mer enn normalt :-)

Takk :) JM snakka om at jeg kunne bli strippa neste gang jeg skulle til hun å det er jo i dag :D
:-D Så bra! Skal til lege på neste kontroll, og det er på termindagen.. tviler på at det blir stripping på meg.. en stresser ikke.. når har du termin?

:-D Så bra! Skal til lege på neste kontroll, og det er på termindagen.. tviler på at det blir stripping på meg.. en stresser ikke.. når har du termin?
Termin 4 april ;) Er igrunn klar for å møte prinsen nå :) Så håper noe skjer he he
Merka de maseriene tok litt på, så har så å si ikke sovi i natt. Så vil ikke gå sånn her så lenge :p
Når har du termin? :)

Så spennende. Jeg har gitt opp håpe om at hun kommer av seg selv. Igen tegn på at noe kan skje. Uke 39+6

Hadde vonde kynnere i går kveld, men nå er alt borte... Er 39+2. Har ringt sykehuset om modningsakupunktur, så får kanskje komme inn i dag :D

Ringde du inn og spurte på föden? Jag har de veldig vondt om dagen og mår ikke så bra.. Har sånn angst o redsel inför födsel.
Kanske kunne jag også ringe i spörre om akupunktur?
Hade du en speciell grund/plage for at ev få det?
Er 39+1 idag jeg..
Håper du har tid at svare meg :-)

Så spennende. Jeg har gitt opp håpe om at hun kommer av seg selv. Igen tegn på at noe kan skje. Uke 39+6
Når du minst aner det så skjer det ;) Men skjønner at du mister håpet.. Den siste tiden er lang.. Går liksom bare å venter :p Så håper ikke dette er falsk alarm he he

Ringde du inn og spurte på föden? Jag har de veldig vondt om dagen og mår ikke så bra.. Har sånn angst o redsel inför födsel.
Kanske kunne jag også ringe i spörre om akupunktur?
Hade du en speciell grund/plage for at ev få det?
Er 39+1 idag jeg..
Håper du har tid at svare meg :-)
Bare ringte og spurte! Var jordmoren min på helsestasjonen som anbefalte meg å bare spør. Hun sa de ikke setter opp timer, så man må bare ringe når man kunne tenke seg, så hjelper de om de har tid :) Har også masse plager nå, så tenker at jeg prøver alt som kan påskynde prosessen :p venter på at de skal ringe meg opp igjen nå.... Håååååper:)

Bare ringte og spurte! Var jordmoren min på helsestasjonen som anbefalte meg å bare spør. Hun sa de ikke setter opp timer, så man må bare ringe når man kunne tenke seg, så hjelper de om de har tid :) Har også masse plager nå, så tenker at jeg prøver alt som kan påskynde prosessen :p venter på at de skal ringe meg opp igjen nå.... Håååååper:)

Okej det var jo en kjempe god ide!
Jag tror jag skal pröva at ringe jeg også! Lykke til idag o håper du får komme inn!! :)
Kanske får du litt stripping også! :D

Okej det var jo en kjempe god ide!
Jag tror jag skal pröva at ringe jeg også! Lykke til idag o håper du får komme inn!! :)
Kanske får du litt stripping også! :D
Ringte tilbake om kom selvfølgelig til en skikkelig frekk dame som ga meg klaaaar beskjed om at jordmødrene ikke hadde tid i dag.... Var en jordmor jeg snakket med tidligere, og hun var skikkelig hyggelig.. Hater når man møter på sånne bitcher:(

Termin 4 april ;) Er igrunn klar for å møte prinsen nå :) Så håper noe skjer he he
Merka de maseriene tok litt på, så har så å si ikke sovi i natt. Så vil ikke gå sånn her så lenge :p
Når har du termin? :)
Det skjønner jeg.. ligger en knapp uke bak deg - 10. April :-)

Back
Topp