Hatt maserier i litt over en dag og nå gikk slimproppen.. Spent på om noe skjer iløpav dagen / natten!!
(39+6)
Hvordan er det med dere ??
(39+6)
Hvordan er det med dere ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal til JM etterpå, så er litt spent på hva hun sierSpennende!! Lite som tyder på fødsel her egentlig 38+2 i dag, så har sa litt tid enda!
Spennende !! Da kan jo mye skjeHadde vonde kynnere i går kveld, men nå er alt borte... Er 39+2. Har ringt sykehuset om modningsakupunktur, så får kanskje komme inn i dag
Takk JM snakka om at jeg kunne bli strippa neste gang jeg skulle til hun å det er jo i dagSpennende!! Lykke til!! :-D Her er alt rolig egentlig.. litt stikking og kynnere, men ikke mer enn normalt
Samme som her detSpennende!! Lykke til!! :-D Her er alt rolig egentlig.. litt stikking og kynnere, men ikke mer enn normalt
:-D Så bra! Skal til lege på neste kontroll, og det er på termindagen.. tviler på at det blir stripping på meg.. en stresser ikke.. når har du termin?Takk JM snakka om at jeg kunne bli strippa neste gang jeg skulle til hun å det er jo i dag
Ska til jordmor idag eg og. Tenkte å spørr om ho kan sjekke modning og evt få fortgang i fødselen. Er 40+5 så begynner å bli utolmodigTakk JM snakka om at jeg kunne bli strippa neste gang jeg skulle til hun å det er jo i dag
Termin 4 april Er igrunn klar for å møte prinsen nå Så håper noe skjer he he:-D Så bra! Skal til lege på neste kontroll, og det er på termindagen.. tviler på at det blir stripping på meg.. en stresser ikke.. når har du termin?
Skjønner jeg godt spennende, må du si i fra hvordan det gårSka til jordmor idag eg og. Tenkte å spørr om ho kan sjekke modning og evt få fortgang i fødselen. Er 40+5 så begynner å bli utolmodig
Det ska eg gjerSkjønner jeg godt spennende, må du si i fra hvordan det går
Hadde vonde kynnere i går kveld, men nå er alt borte... Er 39+2. Har ringt sykehuset om modningsakupunktur, så får kanskje komme inn i dag
Når du minst aner det så skjer det Men skjønner at du mister håpet.. Den siste tiden er lang.. Går liksom bare å venter Så håper ikke dette er falsk alarm he heSå spennende. Jeg har gitt opp håpe om at hun kommer av seg selv. Igen tegn på at noe kan skje. Uke 39+6
Bare ringte og spurte! Var jordmoren min på helsestasjonen som anbefalte meg å bare spør. Hun sa de ikke setter opp timer, så man må bare ringe når man kunne tenke seg, så hjelper de om de har tid Har også masse plager nå, så tenker at jeg prøver alt som kan påskynde prosessen venter på at de skal ringe meg opp igjen nå.... HåååååperRingde du inn og spurte på föden? Jag har de veldig vondt om dagen og mår ikke så bra.. Har sånn angst o redsel inför födsel.
Kanske kunne jag også ringe i spörre om akupunktur?
Hade du en speciell grund/plage for at ev få det?
Er 39+1 idag jeg..
Håper du har tid at svare meg
Bare ringte og spurte! Var jordmoren min på helsestasjonen som anbefalte meg å bare spør. Hun sa de ikke setter opp timer, så man må bare ringe når man kunne tenke seg, så hjelper de om de har tid Har også masse plager nå, så tenker at jeg prøver alt som kan påskynde prosessen venter på at de skal ringe meg opp igjen nå.... Håååååper
Ringte tilbake om kom selvfølgelig til en skikkelig frekk dame som ga meg klaaaar beskjed om at jordmødrene ikke hadde tid i dag.... Var en jordmor jeg snakket med tidligere, og hun var skikkelig hyggelig.. Hater når man møter på sånne bitcherOkej det var jo en kjempe god ide!
Jag tror jag skal pröva at ringe jeg også! Lykke til idag o håper du får komme inn!!
Kanske får du litt stripping også!
Det skjønner jeg.. ligger en knapp uke bak deg - 10. AprilTermin 4 april Er igrunn klar for å møte prinsen nå Så håper noe skjer he he
Merka de maseriene tok litt på, så har så å si ikke sovi i natt. Så vil ikke gå sånn her så lenge
Når har du termin?