Maserier igjen.....

Babyx7

Forumet er livet
Sitter her i natt oxo med maserier med 2-3 minutters mellomrom. Holder på å bli gal. Holdt på slik igår oxo, og det roet seg etter noen timer. Gjør vel det i natt oxo..[:)] Og jeg som er så trøtt [:(]

spennende også da :-) men er ikke det litt sånn typisk flergangsfødende at de sliter med maserier? ikke at det føles bedre for den grunn..

ORIGINAL: iris25

spennende også da :-) men er ikke det litt sånn typisk flergangsfødende at de sliter med maserier? ikke at det føles bedre for den grunn..

hadde aldri maserier da jeg gikk gravid med Adrian, så lurer litt på hvorfor jeg får så kraftige maserier nå. Hvis de kommer tilbake igjen til kvelden/natta får jeg kanskje stikke en tur innom føden imorra for å se om jeg har fått noen åpning eller ikke av de.

Hvordan kjennes maserier ut??

Ettersom det er din tredje, kan det jo hende at småen kommer snart. Kan nok være lurt å kontakte føden for sikkerhetsskyld. 

ORIGINAL: elkva

Hvordan kjennes maserier ut??

akkurat som vanlige rier, bare at de plutselig stopper opp igjen [:)] Er som kraftige kynnere som setter seg i ryggen/magen/underlivet.

Det er jo ikke farlig å føde nå [:)] godt å vite det vel [:)] Hold oss oppdatert assa....

kan nok være veldig greit å ta en tur på føden[:)] bedre å ha sjekket det..

Jeg fødte av maserier første gang - så føden jepp - ta en sjekk!![;)]

Back
Topp