maserier bare??

verosus_88

Flørter med forumet
huff, siden onsdag har jeg hatt det.. Idag er det 10 ganger verre.. Var på sykehuset i går, da var det masse rier.. men, så små enda og ikke noe direkte åpning.. Kan det gå så fort at jeg plutselig er i gang snart? Jeg er sååååå usikker.. Har værken hatt vannavgang eller slimpropp som har gått.. men det er kanskje ikke alltid det kommer før det er i gang.. ? :S

Det er så vondt at tårene triller innimellom.. :(
Har ikke sovet noe de siste 2 nettene.. utslitt allerede! :(

høres ikke noe behagelig ut. satse på at det skjer noe i helgen!

Huff, det hørtes jo helt forferdelig ut! Du kan jo ikke slite deg ut før fødsel!!! Har du prøvd og ta ett par paracet og se om det roer ned ting? Hvis ikke tror jeg at jeg ville ringt på føden og spurt om å få noe å sove på så du fikk en ordentlig natts søvn før fødselen starter.

Håper uansett det blir fødsel på deg snart! Jeg lå sånn som deg i natt og nå har det stoppet opp, og jeg er trøtt og sliten etter bare ei natt...vi får krysse fingrene for at babyene kommer inatt! Det er jo fullmåne!

uff, kan ikke du få noe å sove på da? blir fødsel på deg snart da i det minste, men håper du får den litt søvn så du ikke er helt utslitt. 

Hoff, det hørtes slitsomt ut. Håper det skjer noe i natt! Lykke til:)

Jeg synes du uansett skal ringe føden, hvis du har så vondt og du har hatt det så lenge så kan det også være en påkjenning for babyen.
Jeg synes du bør inn til en sjekk og det kan godt være at det har gått over til rier på deg. 
Da jeg hadde maserier var det bare ubehagelige sammentrekkninger i magen, riene satt seg bak i korsryggen, men det er ikke alle det er sånn for.

Har selv hatt/har maserier, og spurt veldig rundt dette. Det er kroppen som forbreder seg bare. Maserier fører ikke til åpning, men de kan gå over til rier, som gir åpning. Og har du så vondt, kan det hende at det er rier du har, for de skal ikke være så vonde, bare litt værre enn kynnere, og ubehagelige! Lykke til :)

Back
Topp