Maser folk mye ?

Laure

Glad i forumet
Nå når det nærmer seg termin for mange/noen er over termin...Er det mye mas fra folk om "kommer babyen snart?" osv, eller får dere stort sett være i fred?

Har begynt å komme, men ikke noe slitsomt. Merker mange flere snaps, som ikke nødvendigvis spør, men kanskje er for å sjekke om jeg svarer :p

Ingen som maser her, ihvertfall ikke ennå :) ti dager til termin.

Ikke noe mas. Men bor i en bygd. Og da får man naturlig nok ikke gå så lenge i fred før man blir stoppa og "intervjua" om når fødsel skal finne sted. Men de fleste er bare skjønne. Noen er litt tankeløse. Men gidder ikke bry meg nå. :-)

Jada! Hver eneste dag den siste uka! :P Tror de har skjønt at vi ikke kommer til å si et pip før han faktisk er ute, og at det plager de litt! Men gir bare pent beskjed om at dersom status endrer seg, får de beskjed! :P

Får absolutt ikke være ifred, strømmer inn med meldinger,snspchats osv om han har kommet eller at nå er det på tide at jeg lar ungen komme ut, altså tro meg hadde jeg skulle valgt så hadde han vært ute for 2 uker siden.. er på overtid da 6 dager , vet ingen mener noe vondt men jeg begynner å bli lei, faktisk blitt så ille at jeg har sluttet å dra på butikken..

Mamma sender en diskré melding annenhver dag, eller spør om vi vil komme på besøk ^^ da får jeg en melding med spørsmål om hvordan formen er osv :) pappa spør kun når vi er der, men han synes att 17. Var en fin dato, så han mener også han kan bli inne til da :) ellers vet ikke så mange om graviditeten, og ihvertfall ikke att det kun er 4 dager til termin, så da spør de ikke heller :) de fleste regner med å få høre det når babyen har kommet :)

Får en del meldinger om hvordan det går, men ikke noe mer enn det enda:-) 10 dager til termin :-)

Ja, her ringer kompiser mannen blandt annet. Ellers får jeg telefon eller melding av mamma, svigers og søster. Kan være litt slitsomt til tider, for jeg er så klar (2 dager på overtid), men hun kommer vel snart :)

Synes det er helt greit om folk sender mld og spør Hvordan det går:) Synes ikke det er fullt så gøy med en haug meldinger der eneste tekst f.eks "skjer det noe snart?" "Har du tenkt å føde snart eller?" "Nå må du snart få ting i gang":dead: Som om det er opp til meg :wtf: (å gå over termin begynner å tære på humøret)

Nå når det nærmer seg termin for mange/noen er over termin...Er det mye mas fra folk om "kommer babyen snart?" osv, eller får dere stort sett være i fred?

Får være stort sett i fred:p. Men merker at de ringer litt oftere og spør om andre ting:p. Kanskje det er for å sjekke indirekte uten å spørre?:p

Synes det heller har vært litt mer på besøk etter fødsel. Har sagt nei til alt til nå. Vil gjerne se an ting :)

Jeg har plussa på to uker, klok av skade fra sist gang. Holdt på å klikke for meg da, herregud som folk maste, spesielt perifere mennesker.
Har vurdert å gjøre det om vi skal h en til. Prøvde å bare si i juli i starten, men det var visst ikke godt nok for folk....

Det var mye mas! Alle inkludert meg selv (til og med kassadamen på butikken) forventet at jeg skulle få før termin siden storesøster kom før. Så når termin nærmet seg og det ikke var noen baby begynte jeg nesten å kvie meg til å gå ut.

Back
Topp