Maser dere?

E.R.A.

Gift med forumet
Bare lurer på, siden jeg har lest mye om at dere dro for å shoppe ting og tang til babyen sammen med mannen. Maser dere på mennene deres, eller er det de selv som er interresert i å shoppe for babyen?

Min sambo var innterresert å være med meg de første månedene når vi skulle kikke, men nå blir det til at han begynner å kjede seg med en gang vi er ute på kjøpesenter... men jeg maser ikke på at han skal være med, han vil ikke at jeg skal gå rundt alene tenker jeg[;)] skal passe på

Ja jeg maser på han. Egentlig vet jeg ikke helt hvorfor, for det er mye koseligere å gå alene eller sammen med venninner eller mamma og titte på alt det søte. Men jeg har lyst til at han skal få et eierforhold til de tingene vi kjøper også. Nå skal det jo sies at han er veldig med på å kjøpe de store tingene - han har bare ikke tålmodighet på at jeg skal innom åtte butikker på jakt etter den perfekte luen. Og det er kanskje vel mye forlangt?

Han gleder seg veldig til vi skal på mega babyshopping på lørdag da! [:D]

Min virker så fjern, han sier at det er for tidlig og vil vente til tidligst etter påsken, så kan vi kikke og kanskje bestille hvis vi finner ut hva vi skal ha. Når vi går forbi babyting i butikken, sier jeg f eks: se sååå søøøtt[:D], så kikker han bare litt kort på det og svarer ja, uten en gang stanse for å titte, så går vi bare videre[&:]. Vet at det er kanskje tidlig å shoppe, men vil jo kikke og planlegge og småhandle. Sist kjøpte jeg tisselaken på kid for 60 kr, slik at babyen kan ligge i senga uten noe på og luftes litt, det beskytter seng i tilfelle lekasje. Han skjønte ikke hvorfor det hastet så, men det er nå jeg husker at jeg trenger det, når vi skal virkelig sjoppe så kan det jo hende at jeg glemmer småting som tisselaken, dessutten så var det kjempe billig. Vil jo at han også skal vise interesse og ta initiativet uten at jeg maser.

Jeg maser ikke på han og har aldri gjort det.Trenger ikke for å si det sånn..Med en gang vi fikk vite kjønnet til bebissen vår på ultralyd tok både jeg og mannen min helt av med å shoppe...han er veeeeeeeldig interessert selv...han blir verken lei eller noe. kommer hjem med bitte små klær eller ting å tang til gutten vår... 
Når vi er ute og shopper er han alltid med å diskuterer hvilken plagg som er best og vi går gjerne i flere butikker helt til vi bestemmer oss for det rette plagget eller tingene møblene osv...så jeg er nok heldig der tenker jeg[;)][;)]

jo, han er med meg, men jeg maser aldri om det [:)]
jeg liker best det, vil jo ha det som han også syns er fint [:)]

Jeg tar det litt diskre sånn når vi er ute på andre ting så tar vi bare en svipp inno diverse babybutikker. hehe
Han har jo ikke så lyst men vi har jo det meste så blir ikke så mye vi handler, men er litt rundt og kikker etter ny søskevogn som ikke er så tung, sliter med ryggen så den jeg har er altfor tung...
Men blir nok mer handling når sommerklærne kommer i butikken [:)] men tror han skal få slippe denne gangen. tar heller med venninner men det aller beste er og gå alene!!!!!

jeg maser ikke, men han vil gjerne være med faktisk![:)][:)] han blir alltid fort lei da, så da maser jeg kanskje litt for at vi skal rekke å kjøpe de tingene vi hadde bestemt den dagen. men stort sett så går det veldig greit og han synes jo at det er gøy han også![:)][:)]

Han er ikke så glad i å shoppe til vanlig så ja, jeg må mase!!
Men til slutt når vi er i en barnebutikk så går han amok[;)]

Jeg maser ikke på samboeren min i det hele tatt ... Jeg vil helst shoppe alene. Han maser nesten på meg om å få bli med. [:)] Ikke til å shoppe klær, men til innkjøpingen av alt som skal inn på barnerommet. Jeg har fått forbud mot å kjøpe noe, må vente til etter påske og han har kommet hjem fra påskeferien sin. [:)] Da skal han være med å kjøpe alt sammen. Synes det er så koselig at han viser interesse og engasjerer seg. [:)]

Jeg måtte mase litt før jeg klarte å få han med på vogn-titting.
Men nå er han heeelt gira! Smugtitter på alle vogner som kommer trillende,
og kommenterer dem. Han har blitt skikkelig ekspert.[:D]
Også dro han rundt og shoppet babyklær når han var på jobb i USA i februar.
Ble ganske overrasket da, ja!

Må du mase da, E.R.A.?

Jeg føler det slik ja.

Uff, så dumt.[&:]
Men det er nok normalt at menn ikke er like innvolvert som oss mødrene.
Det er jo vi som går og kjenner på disse sprell levende miraklene i magen[:)]
Ikke bry deg om han. Syns du er lur, jeg som handler litt nå og da.
Da blir det ikke så mye penger ut på èn gang.[;)]

Har aldri gått å kikka på babyting vi to..heller bare meg aleine,syns d er greiest egentli,da kan jeg bruke så lang tid jeg vil[;)] men er vi på butikker å går innom feks vero moda,klager han over at han pluttselig får vondt i ryggen(?!) men er jeg med han på en "mannebutikk"sier han ingenting[;)] for noe tull!!
Og når jeg viser han hva jeg har kjøpt av babyklær sier han bare "Kjøpt nå igjen??" så er ikke mye støtte sånn sett..men han sa at han skulle ordne bilsete og andre "praktiske" ting,så får nå se hvordan den planen går..

Ja, venter i spenning jeg og. Han lovte om store ting kjøp etter påske, så det blir spennende å se[;)]. 

Vi har titta litt sammen. Men vi var mer å så sammen når vi skulle ha førstemann. Jeg er nok litt mer interressert enn mannen min, men han gleder seg til å være med til Sverige for å kjøpe stellebord og noen andre ting til bebisen i magen.

Vi har også sett litt på babyklær sammen, da har han funnet noen søte bittesmå kjoler han syns er fine. Syns det er veldig søtt[;)]

Back
Topp