mase rier.

*Tone*mamma til to*

Glad i forumet
I natt trodde jeg att fødselen var i gang... Hadde ekstreme samentrekninger, dem kom ofte og var ganske vonde, det reiv langt nedover lårene og bak i ryggen. Var like smerter som jeg hadde dem første timene foje fødsel (lang første fase). Men gidde seg etter 2 timer, fikk sovet litt. Og hatt mye kynnere på morgonen (Ikke vondt som på natten). Har jo født før så vet det ikke var vanlige kynnere jeg kjente i natt.
Jeg rekner med det var mase rier. Det hadde jeg aldri forje sv.skap.
Er det ett tegn på att noe kansje skjer i de kommende døgnene, eller kan det holde på slik mange uker??
Er 39 uker i dag. Skal det være slik hver natt frem over, kommer jeg jo til og slite meg ut. Har fått tatt igjen en del søvn i dag da heldigvis;)

Gikk 12 dager over sist sv.skap.

ORIGINAL: Kougra

Jeg hadde maserier i flere uker andre gangen.

[:o] æsj.. var det jeg fryktet...[&:]

Høres ut som om dine masrier var vondere enn mine.. Mine var vonde nok til at jeg ikke fikk sove, men ikke så vonde at man så det på meg liksom..[8D] Kjente de i ryggen, og helt rundt til magen. Hadde de i ca 1,5 døgn før han kom!:)

må legge til att jeg kjenner meg litt små rar i dag, føles ut som om jeg har feber på en måte, men jeg er ikke varm.

Velsa i magen har vært veldig rolig siste dagene, bruker og være mye spark, men nå er det bare bevegelser jeg kjenner.

Skal man legge seg på rygg dersom hode ikke er festa?? Hun har ikke festa hode enda, Og har ikke husket og spørre jm om dette?

ORIGINAL: Bleiemos

Høres ut som om dine masrier var vondere enn mine.. Mine var vonde nok til at jeg ikke fikk sove, men ikke så vonde at man så det på meg liksom..[8D] Kjente de i ryggen, og helt rundt til magen. Hadde de i ca 1,5 døgn før han kom!:)

Ganske ubehagelig ja.. Kjenner att livmora jobber nå også.. så kan jo vør att det er noe på gang!!?!
Legge meg tidlig i dag, i tilfelle det skulle bli en travel natt;)

ORIGINAL: ElinR

jeg hadde kjempevonde maserier (fikk ikke sove og måtte puste meg igjennom) i 5 døgn

off.. var du ikke sliten når det endelig ble fødsel da?

Back
Topp