Gaupa1
Flørter med forumet
Må bare få ut min frustrasjon. Typen har akkurat brukt opp alt varmtvannet med å ta seg en times lang dusj, uten engang å barbere seg. Baggen hannes fra helga da han var hos svigers står fortsatt midt på gulvet full av skittentøy, bordet som skulle monteres står fortsatt innpakka i gangen, har allerede bedt han om å fikse begge deler i to dager nå. Men han har jo stakkars ikke tid, må jo bla. se cold case...!
Frøken fryd er endelig i seng, å jeg går til streik.Orker ikke begynne å rydde igjen...Er den hushjelpa. Vurderer om jeg faktisk må skaffe med en...Blæh, er så lei å rydde når det faktisk er typen sitt rot jeg flytter på hele tiden.....
Klage,klage ,klage.....
Får hoppe til køys snart, må jo få meg litt søvn før frøkena vokner igjen kl 24,03,05,07,09.....
Frøken fryd er endelig i seng, å jeg går til streik.Orker ikke begynne å rydde igjen...Er den hushjelpa. Vurderer om jeg faktisk må skaffe med en...Blæh, er så lei å rydde når det faktisk er typen sitt rot jeg flytter på hele tiden.....
Klage,klage ,klage.....
Får hoppe til køys snart, må jo få meg litt søvn før frøkena vokner igjen kl 24,03,05,07,09.....