Mascara

Snuppeluppe

Gift med forumet
 Har dere noen tips til en mascara som "fremhever" øyevippene? Altså at det synes godt at man har på mascare.. Bruker Maxfactor sin Masterpiece Max nå, den er god for dne klumper ikke.. Men føler jeg virkelig må legge på mange lag for at det skal synes at jeg har mascara på... [8|]

Diorshow! 

Brukte den samme jeg også, men kjøpte meg ny igår som kom til butikken denne uka, Maxfactor false Lash Effect, SUUUPERGOD![:D][:D] Legger på etpar lag jeg også[8D]

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Diorshow! 

Er den dyr? Er det parfymerier som selger de?

ORIGINAL: Jentepus

Diorshow! 

Min erfaring med Diorshow er at om man tar mange lag oppå blir det bare klumper.

Den koster forreste 245 kr[;)]

ORIGINAL: Jentepus

Diorshow! 

Husker ikke hva den koster. Kjøpes på parfymeri, ja. er som regel der og hos hudpleier man finer ting som faktisk fungerer.

ORIGINAL: Toadette|Med|Spire

ORIGINAL: AV.

Brukte den samme jeg også, men kjøpte meg ny igår som kom til butikken denne uka, Maxfactor false Lash Effect, SUUUPERGOD![:D][:D] Legger på etpar lag jeg også[8D]

hmm, interessant [8D] * shopping* '

er det denne?

Ja den er knallgod![:D] koster 169[;)]

er det denne?

hvor kjøpte du den? [8|]
skal mye til for å slå Masterpiece Max, men er verdt eit forsøk[:D]

Enig, Masterpiece Max er også kjempegod, har brukt den i 2 år ellerno[:D] Kjøpte den på Vita, men kan sikkert kjøpes alle plasser som selger Maxfactor[:)]

er det denne?

hvor kjøpte du den? [8|]
skal mye til for å slå Masterpiece Max, men er verdt eit forsøk[:D]

Enig, Masterpiece Max er også kjempegod, har brukt den i 2 år ellerno[:D] Kjøpte den på Vita, men kan sikkert kjøpes alle plasser som selger Maxfactor[:)]

da blir det vita shopping i dag
håper de har fått den inn da

[:D] Vita her i Stvg fikk den hvertfall inn i forigårs[:D]

Back
Topp