Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: hissigproppen MØMØ
ORIGINAL: *MartheMor*
Jeg kjøpte den nye røde og hvite, men liker den ikke. Vippene ble klumpete og det er noe herk å få den av om kvelden.
Så hvis noen vil ha en mascara som er brukt to ganger, så er det bare å skrike ut[8D][8D]
mener du det??
jeg har ikke hatt en eneste klump, og jeg tar en bomullsdott med varmt vann på og holder over øyet om kvelden og etter det er det bare å dra av mascara'n [;)]
Mulig jeg har rare vipper eller er dårlig til å påføre mascaraen, men jeg fikk klumper ja[&:] Har ikke prøvd bomullsdott-trikset da, kanskje det er det som skal til..
Gi den en sjanse til, jeg kan jo forklare åssen jeg påfører [:D]
Tar på et tjukt lag av den hvite på høyre overvipp. Rugger kosten innerst og drar utover, og så med en gang jeg har tatt på den så gjør jeg det samme med den svarte.
Så tar jeg på venstre overvippe, så høyre undervippe og venstre undervippe.
Varmt rennende vann funker også for å fjerne, men må gjerne bløtegges litt. Sminkefjerner funker ikke [:)]
Jeg kjøpte den nye røde og hvite, men liker den ikke. Vippene ble klumpete og det er noe herk å få den av om kvelden.
Så hvis noen vil ha en mascara som er brukt to ganger, så er det bare å skrike ut[8D][8D]
mener du det??
jeg har ikke hatt en eneste klump, og jeg tar en bomullsdott med varmt vann på og holder over øyet om kvelden og etter det er det bare å dra av mascara'n [;)]
Mulig jeg har rare vipper eller er dårlig til å påføre mascaraen, men jeg fikk klumper ja[&:] Har ikke prøvd bomullsdott-trikset da, kanskje det er det som skal til..
Gi den en sjanse til, jeg kan jo forklare åssen jeg påfører [:D]
Tar på et tjukt lag av den hvite på høyre overvipp. Rugger kosten innerst og drar utover, og så med en gang jeg har tatt på den så gjør jeg det samme med den svarte.
Så tar jeg på venstre overvippe, så høyre undervippe og venstre undervippe.
Varmt rennende vann funker også for å fjerne, men må gjerne bløtegges litt. Sminkefjerner funker ikke [:)]
Ser at jeg nok ikke har brukt riktig teknikk for å legge mascaraen - så da gir jeg den en sjanse til ja! Takk skal du ha[;)]
ORIGINAL: Katta m/hatten
GUERLAIN
denne er kjempe fin. det er liten børste til vippene under (de blir kjempe lange og fine)
og så er det gummi børste til vippene over. den klumper ikke og vippene blir fine. veldig fornøyd med den[:D]
den er vannfast, så det er lurt med en god sminkefjerner. da bruker jeg fra channel[:)]