mascara

ostepoppen

Gift med forumet
hva slags bruker du??

pris?
kjøpt hvor??

Jeg har den hvite og røde som reklameres så veldig for på tv i disse dager. Tror den er fra Max Factor? [:D] Synes den er super.

ORIGINAL: Jubelmusa

Jeg har den hvite og røde som reklameres så veldig for på tv i disse dager. Tror den er fra Max Factor? [:D] Synes den er super.

er det den som er sånn 2-delt??

sku hatt meg ny, men det er jo en jungel av mascaraer å velge mellom........

ORIGINAL: ostepoppen

hva slags bruker du?? Define-A-Lash, fra Maybelline

pris? ?[8|]husker ikke...
kjøpt hvor?? Vita

Bruker YSL , den gullfargede.. Pris? husker ikke.. rundt 200 tror jeg[8|]

ORIGINAL: ostepoppen

er det den som er sånn 2-delt??

sku hatt meg ny, men det er jo en jungel av mascaraer å velge mellom........

loreal double extension beauty tubes heter den, og den er veldig bra!! jeg er sjokkert og veldig positivt overrasket.
den koster 169,- til vanlig, og er på tilbud til 109,- innimellom [:)]

isadora sin vannfaste..
109 kr ?
husker ikke helt.

Jeg har Diorshow fra Christian Dior.. Husker ikke pris.
Har også en fra Mary Kay - ultimate mascara! Rundt 200 kr om jeg ikke husker feil[:)] 

Jeg kjøpte den nye røde og hvite, men liker den ikke. Vippene ble klumpete og det er noe herk å få den av om kvelden.

Så hvis noen vil ha en mascara som er brukt to ganger, så er det bare å skrike ut[8D][8D]

ORIGINAL: *MartheMor*

Jeg kjøpte den nye røde og hvite, men liker den ikke. Vippene ble klumpete og det er noe herk å få den av om kvelden.

Så hvis noen vil ha en mascara som er brukt to ganger, så er det bare å skrike ut[8D][8D]

mener du det??
jeg har ikke hatt en eneste klump, og jeg tar en bomullsdott med varmt vann på og holder over øyet om kvelden og etter det er det bare å dra av mascara'n [;)]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

mener du det??
jeg har ikke hatt en eneste klump, og jeg tar en bomullsdott med varmt vann på og holder over øyet om kvelden og etter det er det bare å dra av mascara'n [;)]

Mulig jeg har rare vipper eller er dårlig til å påføre mascaraen, men jeg fikk klumper ja[&:] Har ikke prøvd bomullsdott-trikset da, kanskje det er det som skal til..

Den gullfargede fra YSL er absolutt best!!! Tror den koster 220 kr.

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

mener du det??

Mulig jeg har rare vipper eller er dårlig til å påføre mascaraen, men jeg fikk klumper ja[&:] Har ikke prøvd bomullsdott-trikset da, kanskje det er det som skal til..

Gi den en sjanse til, jeg kan jo forklare åssen jeg påfører [:D]

Tar på et tjukt lag av den hvite på høyre overvipp. Rugger kosten innerst og drar utover, og så med en gang jeg har tatt på den så gjør jeg det samme med den svarte.
Så tar jeg på venstre overvippe, så høyre undervippe og venstre undervippe.

Varmt  rennende vann funker også for å fjerne, men må gjerne bløtegges litt. Sminkefjerner funker ikke [:)]

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

ORIGINAL: mammatilTheodor

Er det den som har blitt kåret til best ut i tester så ofte?

hører det er så mange som bruker den så den må nå vara brukanes........

'

[:D]

du tar varmt vann på øynene litt (vatt, klut?) og så løser hele driten fra vippene før du rekker å si "jøss"[:D] MYE lettere å få av enn alle andre jeg har prøvd. Men ja, enig i den fort klumper, men jeg tror jeg drit meg ut da min lå i en kald bil en alt for lang stund.

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

ORIGINAL: mammatilTheodor

Er det den som har blitt kåret til best ut i tester så ofte?

Det er jeg jammen ikke sikker på, men den er rågod, så du skal ikke se bort i fra det[:D][:D]

Back
Topp