MAS

*Lindus**

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene <3
Enten om det er maserier eller om det bare er fryktelig plagsomme kynnere (jeg aner ikke forskjell lengre!) startet i natt. Sitter i ryggen, nederst i magen og nedover låra. Måtte sette meg opp for å masere lår flere ganger i natt.... helt utslitt i de allerede [8|]
Og sann her sier dere det kan holde på i flere uker [&:].....kommer jeg til å være utslitt innen fødsel iallefall. [8|]

Kanskje det er rier? [:D]

Er ingen sammenheng mellom når de kommer, og sitter lissom ikke der riene mine satt sist iallefall... [8|]

Lårene og ryggen er det som er verst nesten...

håper det snart blir til rier da.. men tror ikke riene trenger å sitte der de satt sist;) men de bør jo bli regelmessige da:p

Masse lykke til:)

Hadde håpa det gikk over til rier jeg også....men nå har det roet seg litt. Kommer noen innimellom enda - men ikke så ofte som i natt.
[>:]

berre mas her og:( va 15 min i mellom takan i går, men etter ei natt søvn så e d berre ett par i timen:(
klein å uvel e eg og... å fysj ke brått lei eg vart av den her graviditeten! og så hormonsprengt som eg e bidd di siste dagan.. blææææh!!!!

Er i hvertfall noe som skjer[:)] Håper de går over til rier snart[:)]

stakar [&o] hvordan går det? håper det blir noe mere snart om ikke det har skjedd noe mer! Venter spent på å få sladre [;)]
Her er d bare kynnere med mens smerter, masete di å, men heldigvis ikke så vonde eller i lår å rygg. Å riene kan sitte en helt annen plass denne gangen![;)]

ORIGINAL: lykkelige meg

stakar [&o] hvordan går det? håper det blir noe mere snart om ikke det har skjedd noe mer! Venter spent på å få sladre [;)]
Her er d bare kynnere med mens smerter, masete di å, men heldigvis ikke så vonde eller i lår å rygg. Å riene kan sitte en helt annen plass denne gangen![;)]

Neida...skjedde ikke noe. Ble roligere utover dagen.... Merker det litt igjen nå så redd natta skal bli lik [&:]

Gleder meg både til du skal få sladre og å få sladre sjøl [:D]

ORIGINAL: Lindus82

ORIGINAL: lykkelige meg

Neida...skjedde ikke noe. Ble roligere utover dagen.... Merker det litt igjen nå så redd natta skal bli lik [&:]

Gleder meg både til du skal få sladre og å få sladre sjøl [:D]

da får du ta deg en paracet så du får hvile litt i tilfelle det tar seg mere opp![:)]

Uff - nå begynner det igjen her [>:]
Morro hvis det er planen fremover, kommer jeg til å være opplagt tilslutt tenker jeg [8|]

Håper sann at det heller tar seg opp... *krysse fingrene for meg selv*

får håpe det tar seg opp nå da! ellers er det vel mulig å ta paracet så du ikke blir heelt utslitt?! vet ikke hva du hadde blitt rådet til hvis du hadde ringt føden jeg? men tydelig at kroppen din klargjør seg for fødsel da[:)] lykke til hvertfall!

Takk [:D]
Har ikke paracet igjen her [&o] Bare ibux i hus - og det hjelper jo så lite.

Back
Topp