mas på soving...

silke

Gift med forumet
Men nå, vet dere.... hu sovna på 5 min i kveld... hihi.

Hun er ikke redd senga lengger. juhu.

Greit nok, vi prøvde i formiddag og, da måtte vi gi oss, men nå i kveld gikk det kjempe fint.

Så bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hurra for barn som sovner greit i egen seng!

Synest det er litt trist og... savner den lille skjønningen når jeg sover jeg. Nå er jeg jo helt aleine...[:(]

hihi men tror hun sover bedre. For jeg er forkjøla og hoster i et sett.

Spørs nok det....
Det er noe eget med unger som sover, tror ikke det finnes noe mer fredfylt i hele verden... Noe så uskyldig.

Så bra da. Du skal se at du synes det er deilig å få ligge alene om en liten stund. Må bare venne deg til den nye situasjonen[;)]

ORIGINAL: mb

Så bra da. Du skal se at du synes det er deilig å få ligge alene om en liten stund. Må bare venne deg til den nye situasjonen[;)]
[:D] signerer!!

[:D][:D][:D]Grattis med sovende Marielle[:D][:D][:D]

Så bra at det endelig ordner seg!![:)]

ORIGINAL: silke

Greit nok, vi prøvde i formiddag og, da måtte vi gi oss, men nå i kveld gikk det kjempe fint.

Vil ha oppskriften!!!! Er desperat nå!!!

Så deilig da!!![:)]
Greit de venner seg til sin egen seng
mens de ennå er små...
Ikke like lett når de fortsetter med å sove inne
hos deg til brått skolealder...

ORIGINAL: Trulte74

ORIGINAL: silke

Vil ha oppskriften!!!! Er desperat nå!!!

jeg har hatt sakte tilvenning.... kan en si!
Først så har jeg laga de slik at hun kan gå opp i senga si selv. Har stokke seng der jeg har tatt bort ene sida. Så hun klataet opp og utav som hun ville, dette var kjekt, har gjort det en stund. Videre så har jeg helt faste legge rutiner, kvelds, tran, vask og natti, tannpuss, slokke alle lys, så pupp og nå seng. Lå med henne og koste hele tirsdag, hu kryper fra min seng til sin (har satt de inntil hverandre)... hihi kjempe kos. litt gråt ble det, men ikke mye. men det tok 3 timer. Så nå koser hun seg i sengen....

Så bra!!![:D] Flinke Marielle!!!

Back
Topp