Mas, mas, mas....

Stine:-)

Glad i forumet
jeg så fornøyd med at jeg endelig klarer å legge inn bilder... fått mange gode tips
her inne de siste dagene:-) 

Men nå lurer jeg på hvordan får man lagt inn bilde under nick-navnet helt til venstre????
Noen som vet??

Nydelig bilde
å nydelige barn

Åååh så fint bilde!![:)]

Du må gå inn på "min profil" og trykke på "laste opp avatar", da får du sånt bilde under navnet!! Du må forminske bildet en god del for å få lov til å laste det opp til avatar...Lykke til[:)]

ååå får ett nydelig bilde

ORIGINAL: Marihøne77

Du må gå inn på "min profil" og trykke på "laste opp avatar", da får du sånt bilde under navnet!! Du må forminske bildet en god del for å få lov til å laste det opp til avatar...Lykke til[:)]

Takk og takk, både for skryt av bildet og for hjelpen... men jeg har nå prøvd dette uten å lykkes... er definitivt ikke noe datageni:-) Jeg åpnet bildet i paint og forminsket det der, men fikk bare opp at filen var for stor, hvor forminsker du bildene??

ja skjønne heller ikke d..minska d masse,men blei for stor hele tia..

Åh... nydelige barn....

Kan desverre ikke hjelpe deg, da det er Espen som er data-geniet her i huset...

Utrolig skjønne barn du har!![:)]

ORIGINAL: Junibarn i vente

ORIGINAL: Marihøne77

Takk og takk, både for skryt av bildet og for hjelpen... men jeg har nå prøvd dette uten å lykkes... er definitivt ikke noe datageni:-) Jeg åpnet bildet i paint og forminsket det der, men fikk bare opp at filen var for stor, hvor forminsker du bildene??

Du må forminske bildet helt ned til 5 % eller 7% av størrelsen for å få laste det opp til avatar.
(Jeg gjør det i programmet "Finepixviewer" som fulgte med kameraet)
Da funker det her hvertfall...

Jeg har prøvd å forminske det for deg. Kopier det og se om det går nå:

ORIGINAL: Junibarn i vente

jeg så fornøyd med at jeg endelig klarer å legge inn bilder... fått mange gode tips
her inne de siste dagene:-) 

Men nå lurer jeg på hvordan får man lagt inn bilde under nick-navnet helt til venstre????
Noen som vet??

for et herlig bilde[:D]

Et kjempefint bilde av nydelige barn.[:)]

Back
Topp