SillyDilly
Forumet er livet
...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: papayamammaen
Æsj![>:]
Når er det dere tenker på å flytte igjen? Så såvidt en tråd om noe sånt, men jeg hadde så dårlig tid da, så jeg fikk ikke med meg hvordan planene deres er framover.. [&o]
ORIGINAL: ¤Stines86¤
kjipt!!!
hadde svigers spurt om hun skulle ringt for meg hadde jeg lett takka ja [:)] siden jeg hater å snakke i telefon.
men kjipt når dem skal mase sånn hele veien da!!
lukk ørene du [:)] eller så åpner du opp så det går inn i det ene og ut i det andre. det gjør jeg alltid.
noe jeg bare måtte gjøre
Ja, depositumet pleier å være to eller tre mnds leie. Men du får vel stipend/lån også? Nei, det koster å leve altså [&o]
Men september/oktober er jo ikke så ille da, rett rundt hjørnet det! [:D]
ORIGINAL: SillyDilly
ORIGINAL: ¤Stines86¤
kjipt!!!
hadde svigers spurt om hun skulle ringt for meg hadde jeg lett takka ja [:)] siden jeg hater å snakke i telefon.
men kjipt når dem skal mase sånn hele veien da!!
lukk ørene du [:)] eller så åpner du opp så det går inn i det ene og ut i det andre. det gjør jeg alltid.
noe jeg bare måtte gjøre
Hehe, ja det jeg gjør. Nei hu får ikke ringe barnehagen for meg nei! Det er min jobb å gjøre det, er ganske pinlig syntes jeg hvis jeg ikke ringer selv. Er greit på andre ting men. Barnehagen har jo ikke lov til å oppgi for mye info til ande enn foreldrene uansett
ORIGINAL: SillyDilly
Ja, depositumet pleier å være to eller tre mnds leie. Men du får vel stipend/lån også? Nei, det koster å leve altså [&o]
Men september/oktober er jo ikke så ille da, rett rundt hjørnet det! [:D]
Jo får jo stipend. Er skikkelig dårlig humør fra før av også[8D] Hihih... Jeg er sånn "la meg være i fred litt" humør. Tar ikke tlf heller[8D] hihihi Orker ikke snakke med noen venner nå. De ringer, sender mld osv osv jeg sa ifra i stad at jeg trengte litt tid for meg selv. Alle er nok sjokka nå ja. Heheh.. "silje? Ta det rolig???" Vanskelig å tro ja[8D][8|]