Mas-mas 18 August.

ORIGINAL: Cissi

ORIGINAL: MammaOkt

Drit med UL da.. men du får ta det neste gang ja! Bra at alt såg fint ut ellers på kontrollen, og at Amina ikke gråt [:)]

Du har så fin rund mage - - såg du tråden på generell som lill nupp laget til oss i går?

Hvilken tråd?? hva heter den?

Den heter MammaOkt, Cissi" eller " Cicci, mammaOkt"  [:D] Ligger nok laaangt bak, men bruk søkeord du.

ORIGINAL: silje_t

Hei jenter da er jeg tilbake igjen fra "møtet" hos jordmor!

Det var vell egentlig heeelt greit, men følte kanskje ikke at jeg var helt på bølgelengde med hu andre dama.. Hu var 20, men så ut som om hu var 25 og oppførte seg som det også.. (ikke det at 25 åringer er så ille)[8D][8D][8D] Hehe, var bare det at henne var liksom på plass, mens jeg hadde håpet på å kunne snakke med en som hadde vært litt ikke helt klar og ferdig sånn som meg! Men, men [;)] Ikke alle er like nei!

Hihi, du er nå søt også da [:D] Får meg til å føle meg virkelig gammel og kjerring hehe [;)]

Neida, husker selv at når jeg var 18 så var 25 åringer "voksne" - noe de er laangt i fra- tro meg! [:D][:D]

Hihihi, ja greit å ha venner som er litt eldre, får et annet perspektiv på ting og tang da!

Jeg kunne tenkt meg å vært 24 resten av livet, er 27 nå da..

Men ville aldri ha byttet bort livserfaringen.
Når jeg var 18 trodde jeg at jeg hadde "funnet meg selv", men nope - en lærer så lenge en lever... Ikke kødd engang! [:D][:D]

Så kjekt at du blir ei ung mor [:)]

Så flott! [:)][:)]

ORIGINAL: MajaB

MammaOkt: Jeg er 24, så det så [:D]

Å perfekt alder! [:)]

ORIGINAL: silje_t

Jeg blir 24 om 6 år[8|]

Yahoo!! [:D][:D]

En hver alder har sin sjarm! Nå høres det iallfall ut som jeg er 80.. hehe [:D][:D][:D]

Nei, nå må jeg vagge meg avgårde i dusjen, skal på cafe kl 16 med ei høygravid venninne ( uke 38 - den tøsa )! *misunnlig*

Snakkes da jenter!

Da ønsker jeg dere alle en goooooood helg. Drar til familien i Fr-stad nå snart med to nybakte kaker i kofferten. Yums yums. Kos dere så mye alle sammen[:)]

I kveld skal jeg kose meg med mannen min som har sagt han ikke skal "jobbe" i kveld[:D] Tror det er en av de første kveldene siden vi kom hjem fra ferie at han tar pause... Håper han klarer å holde det, da[8|][:D]

Når det gjelder den farskapserklæringen er det mulig å fylle den ut før man har født, så er det en mindre ting å tenke på etter fødselen.

ORIGINAL: maiå

Må bare få sakt kor krye eg e, alt va i orden me lille beibisen min han låg akkurat på skjema me alt på ultralyden[:D][:D]
E stein krye[;)] blei jo dårlige under ul rett før eg svimte av men fekk se mer enn nok, såg til og me at han har faren sin nase[8D]

Så flott at alt er i orden, er så kjekt å se babyen på UL!! [:)]

Nei nå tar jeg med meg pcen opp i senga[:D]

Back
Topp