Mas-mas 18 August.

~Cissi~

Forumet er livet
God morgen alle syvsovere!![:D]

Bare meg her jo...dere ligger vell å sover godt tenker jeg[;)]
Nydelig vær ute...YES!!! Amina skal i bhg og jeg skal bare være med i 1 time i dag...det kommer nok til å gå fint...håper jeg da...ellers skal jeg til kontroll i dag og håper legen har tid til å ta ul samtidig...*håpe håpe*[:D]

God morgen!!!

I dag skal jeg kanskje på Ikea, om jeg får overtalt lillebror[;)]
Ellers så står leiligheten snart for forfall, så noe må gjøres...
Rydde, vaske, støvsuge etc....[:'(] 

Ellers så har jeg sovet dårlig i natt[&o]
Au au au...

Håper du får ul Cissi[:D]

Hei sveis jenter!
Sitter på jobb jeg da og prøver og gjøre noe fornuftig her..[:D] håper denne dagen flyyyr av gårde for nå er det jammen helg og det skal bli godt...)
Blir vel kanskje kino senere i dag skal se pusur 2..[:)]

Jeg skal ha to uker ferie nå og det ser jeg frem til [:D]
Håper dagen på jobben flyr av gårde!

Kjekt med ultralyd!! Va på ultralyd i går å det va så løye å se kor stort hjerta va blitt siden sist gang, ein mnd siden sist.
Ellers så ska eg bare vær hjemma å slappa av i dag. Se resten av sesong 4 te Sopranos så eg kan gå å kjøpa sesong 5 i mårå [:)]

Snill samboer du har, Pink-girl!!!

Ingen store planer for dagen egentlig, annet enn at jeg skal over til naboen en tur på skravlings. Har ikke skravla på 6 uker pga ferie og sånn, så det blir hyggelig! Og så skal jeg få unnagjort no' greier i forbindelse med rettsaken som broren min er oppi ang. barna hans... Så jeg får vel tida til å gå allikevel, ser jeg[:D]

Lykke til på kontroller og ul for dere som skal det!!

Hei hei jenter!

Våknet kl 8 i dag, men klarte å sovne igjen..
Hatt en del leggkramper i natt [:'(]

Har jeg gått glipp av noen heftige diskusjoner etter at jeg la meg i går tro..?
I dag skal jeg kanskje på cafe med ei venninne, en tur innom jobb..

Ha en fin dag da! [:)][:)]

Er det noe jeg ikke har tålmodighet med så er det en treig datamaskin!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@] 

Da tusler jeg over til naboen... Snakkes seinere!!!

Jeg som hadde tenkt å vente på LinnOgKent... Men nå må jeg gå... Krysser fingrene[;)]

Ja ikke lenge igjen nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:)][:)][:)]

Ja jeg også... Men vi får ta over født i oktober forumet vi da [;)]

Hjemme igjen...alt var fint på kontrollen...fikk ikke tid til ul[>:] men han skulle gjøre det neste gang om 2 uker[:D] 
Ellers nå må jeg bare vente til kl er 14 for da må jeg hente Amina i bhg...heldigvis gikk det fint da jeg gikk fra henne...ingen grining[:)] 

Da har jeg klistret ferdig på banerommet, synest de ble kjempe fint!!

Skal prøve å få lagt inn noen bilder senere, på tide med noe mat, har vert så ivrig i dag, at jeg har glemt å ete.....

Drit med UL da.. men du får ta det neste gang ja! Bra at alt såg fint ut ellers på kontrollen, og at Amina ikke gråt [:)]

Du har så fin rund mage - - såg du tråden på generell som lill nupp laget til oss i går?

ORIGINAL: MammaOkt

Drit med UL da.. men du får ta det neste gang ja! Bra at alt såg fint ut ellers på kontrollen, og at Amina ikke gråt [:)]

Du har så fin rund mage - - såg du tråden på generell som lill nupp laget til oss i går?

Hvilken tråd?? hva heter den?

Hei hopp

Nå har jeg vært å kjøpt stoff til vognteppe som mamma skal sy. Skikkelig babyrosa. Åååååå, gleder meg nå altså. Om få timer drar jeg til Fr-stad. Skal være familetreff i helgen. Da får jeg vel nok en gang høre hvor stor jeg har blitt[:@][:D] Ikke noe bv på meg denne helgen altså[:(]

Nei, nå skal jeg gå å bake kake. Men siden det er 1-2-3 kake, så sees vi om....1-2-3 (Ha ha..god humor)[:-]

ORIGINAL: Suki

Huff, ikke lenge igjen til oktober nå nei. Synes tiden går for fort jeg. I dag MÅ jeg sende inn søknaden om fødselspenger + avtale tid hos trygdekontoret for å ordne den farskapserklæringen.

Farskapserklæringen tar jeg på sykehuset når jeg har født...har ikke fått noe beskjed at de trenger den nå[&:]

Er litt trist jeg, sambo skal vekk hele helgen, så jeg blir alene hjemme....

Rart når det begynner å nerme seg hvor jeg bekymrer meg for han, redd for det skal skje han noe.....

Hoff sikkert bare jeg som er paranoid...........

Back
Topp