~Cissi~
Forumet er livet
God morgen alle syvsovere!![:D]
Bare meg her jo...dere ligger vell å sover godt tenker jeg[;)]
Nydelig vær ute...YES!!! Amina skal i bhg og jeg skal bare være med i 1 time i dag...det kommer nok til å gå fint...håper jeg da...ellers skal jeg til kontroll i dag og håper legen har tid til å ta ul samtidig...*håpe håpe*[:D]
Bare meg her jo...dere ligger vell å sover godt tenker jeg[;)]
Nydelig vær ute...YES!!! Amina skal i bhg og jeg skal bare være med i 1 time i dag...det kommer nok til å gå fint...håper jeg da...ellers skal jeg til kontroll i dag og håper legen har tid til å ta ul samtidig...*håpe håpe*[:D]
