Mas fra folk

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Kjenner jeg har kjempe problem når folk spør hele tiden hvordan går det med baby når skal du føde og ditt og datt om mine problemer med dåsa mi foreksempel hva jeg kjenner føler det er kjempe ubehagelige spørsmål. [emoji51]
For det første så veit ikke jeg når jeg skal føde før det skjer lissom. [emoji51]. Så når min mor spørr for ente gang ja hva kjenner du da blir jeg seriøst sprøøø og gal.... Og hvordan skal jeg egentlig vite hvordan baby ser ut hvilken kjønn og når og hvordan har det når jeg ikke veit noe mer enn mannen i gata lissom... For jeg har kun vært på ul i uke 18. Og sitter jo egentlig å lurer på idet hele tatt om at faktisk er bra med baby... Kjenner jeg har problemer med å dele privat info med min mor også... Liker lissom ikke å snakke om mitt underliv eller noe sånt med henne....

Er i uke 38 og Hu har spurt lissom om fødsel siden uke 30

Jeg har store problemer med at folk spør meg om hvordan det går, om det er lenge igjen, ingen baby enda etc etc etc.
Er 39+4, 6 dager igjen til termin. Humøret er virkelig på minus siden, og jeg biter hodet av de fleste som spør nå om dagene.
Så de siste dagene har jeg holdt meg innendørs, og nektet besøk og snakker kun med de jeg føler for å snakke med.
Min mor spør heldigvis pent lite, hun holder seg i bakgrunnen og venter bare på at vi ringer om at hun må komme for å passe storebror. Hun kjenner meg såpass heldigvis.
Har en venninne som spør hver gang om det er tungt, og hun kunne jeg ha drept nå om dagene med det humøret jeg er i. Hun påstår også at hun liksom skulle ha kommet på besøk så mange ganger, men formen har vært til og fra og plutselig har helgen vært over (hun tenker ikke over at hun legger ut fyllabilder på snapchat storyen sin, så formen er selvforskyldt, selv om hun sier annet). Hun er forsåvidt sykemeldt og vi har begge gått hjemme ca like lenge (siden før jul), så alt er bare unnskyldninger. Hun gjør meg mest gal, så det frister lite å svare når hun ringer (som kun er for å få hjelp til noe hun lurer på). Hun kommer garantert til å springe ned døren når babyen er kommet, men hun har sykehusbesøknekt og hun er ikke akkurat mye velkommen her i huset når hun ikke har brydd seg til nå.

Huff skjønner så godt hva du mener med sånne folk.... [emoji51]. . Men jeg lurer nå på hvilken informasjon de sitter å vil ha jeg. Føler du No og hva jeg skjenner, vil de vite om utflod som kommer å stikninger i dåsa lissom eller skjønner ikke helt hva de vil ha.?

Også sitter å sier jeg må ha meg med gubben for å få ut ungen kjenner at jeg sitter ikke å snakker med morra mi om når jeg skal ha sex med gubben, og Hu sier sånn helst foran andre folk også syntes sånn er kjempe ubehagelig og alt for privat. Det blir med de jeg føler for å prate med sånt om og skrive om her inne med dere som er i samme situasjon.

Har hatt fremmede på en helsekostbutikk si til meg at jeg burde ta meg en conjakk og lure med meg gubben på soverommet, for da skal jeg se at babyen kommer.
Det er som om enkelte ikke har filter når de snakker med en gravid, om vi kjenner dem eller ikke.
Helt sykt

Ja det er faktisk sykt akkurat som vi er sånn alle mannseie som alle har rett å vite om og skal ha all info om

Hehe samma her egentlig men foreldre å sånn da har du de rundt deg ?

Mor ringer/sender sms heeele tiden! Det er så slitsomt! Vet det er godt ment, men blir så lei :p og i går lirte jeg på om svigerfar kunne lufte hunden for meg(han er pensjonist), så jeg fikk dratt til legen pga vondt i magen - da ble det masse styr [emoji85] han hadde ringt svigermor og sagt at jeg ikke burde være alene, så hun ringte og maste og lurte på om fødselen var i gang [emoji85] for en gjeng [emoji23]

Huff ja jeg sier jo hele tiden også alt er bra sitter her jeg har 3unger å slite med fra før og kom heller å ta å hjelp til da enn å sitte å mase om hvor og hva mine plager er... Sitter ikke å syter om de heller sier jeg bare er sliten da får jeg tilbake ja det er jeg å.... Tror jeg kunne ha kverka noen jeg

Hehe samma her egentlig men foreldre å sånn da har du de rundt deg ?
Har moren min og lillebroren min i samme by mens pappa bor lengre sør i landet. Men de vet bedre enn å mase på meg og spørre om ting, de vet at jeg kan eksplodere :-P
Så de holder seg på trygg avstand og venter bare på telefon eller sms :-)

Huff skjønner så godt hva du mener med sånne folk.... [emoji51]. . Men jeg lurer nå på hvilken informasjon de sitter å vil ha jeg. Føler du No og hva jeg skjenner, vil de vite om utflod som kommer å stikninger i dåsa lissom eller skjønner ikke helt hva de vil ha.?
Spør de virkelig om sånt? :bored:
Om folk interesserer seg for andres eventuelle utflod må jeg si at de har noen sære interesser :wideyed:

Heldigvis ikke så gæli som noen av dere andre ser jeg [emoji13] Men her har ingen spurt før nå i dag, en uke før termin. Til gjengjeld har fire forskjellige spurt hvordan det går i dag. Forsåvidt greit altså, bare det ikke blir hver dag frem til han kommer, kan jo fortsatt være 20 dager til [emoji12]

Spør de virkelig om sånt? :bored:
Om folk interesserer seg for andres eventuelle utflod må jeg si at de har noen sære interesser :wideyed:
He he nei det er jo det jeg lurer på da når de sitter å prater helt vanlig med meg og i tillegg er i samma rom og ser jo hvilken form jeg er i er oppegående som står å lager middag lissom, som et helt vanlig menneske som alltid. Hva er svaret de vil ha de ser jo jeg verken har rier, vannet har ikke gått og står ikke der å skriker au... Da virker det som de vil vite tegn da som hva legen har kjekket i underlivet med åpning og tegn der nede av alle typer smerter og div... Og om ungen er på vei ut snart og ligger med hodet i åpningen. [emoji51] Og legen kjekker ikke dette på meg heller så. Er lissom ikke ting jeg går å veit selv engang.

Dette er som sagt mye spørsmål av min mor da som spørr nå om denna magen hver gang jeg hører fra hu og jeg sier hver gang mååå du spørre hele tiden jeg veit ikke No mer enn deg eller mannen i gata hva er det du vil vite? Nei har ungen detti ned og formen og merker jeg noe..... Ehhh nei merker ikke en dritt mer enn før hvertfall ikke info som jeg vil gi til Hu.... Og legen kjekker ikke noe annet en akkurat det de må med bt, urin, og sånt

2 dager over termin og de siste 3 dagene har jeg fått FB meldinger og sms fra 6 personer som lurer på om jeg har født allerede... Neste gang skal jeg ikke oppgi termindato. Selv om det hjelper sikkert lite siden folk kan regne frem til den utifra dato jeg går ut i permisjon.

Back
Topp