Mary Kay

tingeling1

Forumet er livet
Noen som bruker produkter fra Mary Kay? Hva syns du i så fall om dem?

Jepp, er kjempe fornøyd, ble faktisk så fornøyd att jeg valgte å begynne å forhandle på de[:)]

Hadde veldi stygg hud, mye arr og var skrekkelig ru, har i d siste mottatt mye positive tilbakemeld på att jeg ser mye bedre ut, og jeg merker det også godt selv..

Jeg har aldri prøvd, men mamma tåler det ikke. HUn får eksem med en gang. Hun har prøvd litt forskjellig i det merke, men reagerer på alt.

hva kan man forvente å betale for produkter da? sånn ca? og hvilke produkt er gode?

Er faktisk ikke så dyrt heller dersom man fordeler kostnadene utover antall mnd man har dem, de fleste jeg vet om har hudpleien(den som det går mest av, aner ikke hvor mye jeg kan skrive ang d her uten att d blir reklame) i ca 5mnd,produktene er drøye. Sminken er lik det meste andre ang hvor lenge man har dem, og ikke spes dyrt syns jeg da i forhold til d jeg brukte på sminke før,ser sjelden på priser på andre merker skal jeg være ærlig... Men det er smak og behag som med alt annet[:)]

bruker, ja

veldig fornøyd md alt jeg har her av hudpleieprodukter! (har full MK-toalettmappa hengende på badet [:D])
håndpakka er gull!!
har en "øyerollon", den er utrolig god når jeg er litt hoven eller blå under øynene pga f.eks lite søvn :)

av sminken bruker jeg bare foundation, for syns ikke mascara/skygger etc skiller seg nevneverdig fra andre merker :)

ORIGINAL: Nikki!

kjempe fornøyd!
ble forhandler..men handler nå bare på nett fra usa-KNALL BILLIG!!!!

aha!! du ser så kjent ut, tror det er i den sammenhengen jeg har sett deg ja...[:D]
når holdt du på med det?

jeg har å vært forhandler... syns mascaraen er helt grei, øyenskyggene syns jeg ikke holder noe særlig, ikke engang med primeren... foundationen gjør at huden min blir superblank og kremene lukter vondt...
var veldig fornøyd frem til jeg ble gravid...[&:][:D] er vel sikkert både hud og luktesans som har forandret seg...

Back
Topp