Mary kay priser/erfaringer

lilleloppa

Andre møte med forumet
Hei dere

Jeg lurer på om jeg skal bli Mary kay konsulent. Men det er umulig og finne pris på start kit

Jeg ønsker også å høre andres erfaringer, gjerne for og imot

På forhånd takk
 
Anbefaler å styre unna MLM's i alle former.
Det er en grunn til at du ikke finner info som dette så lett tilgjengelig som det bør være, og det er fordi de tjener penger på at folk vet minst mulig. ;)
 
Anbefaler å styre unna MLM's i alle former.
Det er en grunn til at du ikke finner info som dette så lett tilgjengelig som det bør være, og det er fordi de tjener penger på at folk vet minst mulig. ;)

Hva er MLM's?

Jeg har prøvd produkter derfra. Helt greie, men ble for mye styr rundt det. Vært på party, og det var koselig. Hun som holdt det hadde kunnet slutte i den gamle jobben sin og leve av å selge produkter. Jeg tror dog at det er vanskelig å komme dit, og jeg ville ikke tatt den sjansen.
 
Hva er MLM's?

Jeg har prøvd produkter derfra. Helt greie, men ble for mye styr rundt det. Vært på party, og det var koselig. Hun som holdt det hadde kunnet slutte i den gamle jobben sin og leve av å selge produkter. Jeg tror dog at det er vanskelig å komme dit, og jeg ville ikke tatt den sjansen.

Multi-level marketing. (Pyramidespill.)
Det er noen ytterst, ytterst få som kan det, og før eller senere slipper du tom for venner som gidder å kjøpe. ;)
 
Multi-level marketing. (Pyramidespill.)
Det er noen ytterst, ytterst få som kan det, og før eller senere slipper du tom for venner som gidder å kjøpe. ;)

Og det blir litt press. Jeg har hørt flere si at man blir veldig fokusert på å utnytte enhver mulighet til å selge og å ha party. Mange mister venner over det. Det er ikke helt verdt det til slutt.
 
Back
Topp