MartaIfarta

lenemor

Forumet er livet
Hvordan går det med deg?? Har tanta kommet på besøk hos deg ennå?

Jeg går her i spenning og venter... merker at presset bygger seg opp nå... herregud - skal man gå gjennom dette hver måned??[8D]

heja lenemor[:D]

har tenkt på deg, ikke noe morro disse siste dagene før tanta skal komme[8D]
har ikke fått besøk av tanta enda nei, blir gal av denne ventingen, helt sinnsykt....hver månde er det slik, ikke no morro egentlig...har så lang syklus også, fra 33 til ca 36 dager...[:@]

fik tester i posten i dag, vurderer seriøst å teste i morgen tidlig,vet ikke om jeg klarer å vente til torsdag,hehe[:(]

har ikke no følelse av at tanta kommer heller...

hvor lang syklus har du da??

bli me å teste i morgen,hehe???[:)]

jeg vet ikke syklusen min - forrige måned fikk jeg mensen den dagen jeg skulle hatt den i henhold til pille syklusen (sluttet på pillene midt i et brett), så jeg har satset på at jeg får mensen i morgen, ellers skal jeg teste... har veeeldig lyst å teste i morgen ja, men jeg håper jeg skal klare å styre meg.. Har kjempevonde pupper, veldig stikking i magen, og det er ikke vanlig, men jeg har jo ikke hatt "naturlig" mens på over 10 år, så jeg kjenner jo ikke kroppen min i det hele tatt lenger...

hehe,ting skal ikke være enkelt nei..

over 1 år siden jag sluttet med pilla,så vi har prøvd lenge,hmf, blir jo ikke bebis!!

kjenner ingen mensen greier da, bruker å ha sinnsykt ømme pupper,magesmerter og urven i hele kroppen!!
Men ingenting er hær nå,så det er jo posetivt[:)]

hører at testene på badet roper etter meg!!hehe[:D]

be dem om å legge seg å sove!

Om du tester i morgen tidlig må du gi meg beskjed da - jeg er superklar for å gratulere/gråte med deg!! Tenkte du skulle få holde hånda mi når jeg tester på torsdag så... vel, du slipper å være med meg på do når jeg tisser, men jeg skal være rask å gi beskjed tenker jeg!

hehe,de nektet[:'(]

vil gjærne holde i hånda di ja,men ikke tiss på meg nei,hehe!!l

får se i morgen når jeg står opp om jeg klarer å vente....
Sefølgelig skal jeg si i fra med en gang,hihi!!

så flink du har vært med røykeslutten da[:D][:D]
Røyker enda,men blir brått slutt når jeg pår en posetiv test,klarte det sist svangerskap og amme tid, så skal få det til nå også, sinnsykt teit av meg å starte på igjen etter så lang tid uten...men men !![8D]

Ønsker dere lykke til begge to!!!

Jeg har startet klubb for oss som vil ha kortere og mer stabile sykluser....høres ut som om dere kan være med der! Bortsett fra at dere skal være gravide nå da. Det har jeg bestemt!!!

Følger spent med dere!

Klem, M

Den tabben gjør du vel ikke igjen... å begynne igjen etter så lang tid altså..

Da ses vi etter testing i morgen da... om det ikke blir noe på deg kan det hende jeg ikke klarer å styre meg... har så mange tester fra billigtester så en fra eller til gjør vel ingenting[;)]

ORIGINAL: monicabebe

Jeg har startet klubb for oss som vil ha kortere og mer stabile sykluser....høres ut som om dere kan være med der! Bortsett fra at dere skal være gravide nå da. Det har jeg bestemt!!!

Følger spent med dere!

Klem, M

takk takk[:D]
fin den klubben hørtes ut da[:)]
jag også vil være med[:D][:)]

ORIGINAL: monicabebe

Følger spent med dere!

Klem, M

Du skal ikke se bort fra at jeg kommer krypende med en søknad om medlemskap i morgen nei.... ikke for optimistisk her jeg..

hehe slik jeg tenker også,har mange tester fra billigtester, så en fra eller til skader jo ikke,hihi[:D]

tror jeg er litt testegal, men jag er nok ikke alene om det innpå hær[8D]

Ønsker dere lykke til begge to.

Så er det onsdag morgen, IKM-dag, og en merkelig skjebnestyrt morgen også tydeligvis.... Våknet med et intenst behov for å få bekreftet eller avkreftet, så jeg klarte selvsagt ikke å motstå alle testene i skuffen.... og her kommer skjebnen inn, for testen virket ikke....[8|]

Så her sitter jeg, like uvitende i går, og så får vi bare se om skjebnen slenger en sur gammel tante i min retning i løpet av dagen, eller om jeg får prøve igjen i morgen... da tar vi med en kopp på do for sikkerhets skyld... så vi ikke bruker opp all morgenurinen på en plastpinne uten funksjon..[;)]

Hvordan går det med deg i dag da marta - klarer du å motstå nysgjerrigheten din?

Åh..er det ikke irriterende når de testene ikke funker? Håper du tester positivt i morgen i steden. Anbefaler kopp, for da kan du teste flere ganger hvis det er nødvendig!

Satser på at dere ikke trenger å være med i klubben min, for dere SKAL være gravide begge to!

Lykke til og ha en fin dag!

KLem, M

haha,akkurat det samme skjedde med meg,testet,men vet ikke hva den viser,hehehe

la ut en tråd på det[:D]

så nå sitter vi hær,helt tom for morgentiss,og som et stort spørsmålstegn[:@]

ja, ja... nye sjanser i morgen... (med forbehold om tante-besøk i dag da selvfølgelig...)

Back
Topp