Marstreff

Jandia

Glad i forumet
Ja, hva ble vi enig om?

Fredag 9.desember.

Foreløpig har disse sagt de kommer:

Jandia
Bast
Angeline
Nettemor
Snuppa80
Anette80
Nildro?

Skal vi si Aker Brygge eller Egon på Byporten?
Klokken 17:00?

(måtte lage ny tråd, får ikke svart på den gamle dessverre)...

Jeg kan ikke den dagen, men er gjerne med neste gang!

Jandia - hvor har du fått fødeplass? Ser at vi har termin omtrent samtidig (jeg har foreløpig 10.mars)...

[:)]

Ullevål, avd A.

Du da?

Hei!

Jeg søkte Ullevål, men har fått Bærum sykehus. Helt greit synes jeg, men får jo ikke vært alene med babyen og pappaen sånn som på pasienthotellet på Ullevål.

Er visst babyboom i Oslo i mars har jeg hørt! Blir jo spennende...

Er formen din bra?

Ceci [:)]

Formen min er bra den.
Fikk Ullevål jeg, men det hadde kanskje noe med at (ex)fastlegen min holdt til på Ullevål...
hmm, vet ikke. Bor nærmest også så...
Bærum har jeg hørt mye fint om.

Hvordan er din form? Har du fått skikkelig mage da?

Visst er det babyboom!
Jeg må til Lørenskog, enda jeg bor 500 meter fra Ullevål. Føles litt rart, men jeg hadde vel ikke greid å gå til fots bort dagen det gjelder allikevel...

Er det noen som kan i det hele tatt?

Hei

Litt dårlig tilbake meldinger her ja, men siden dere har meldt dere på marstreffet, er dere vel ikke så langt unna, kanskje dere heller skulle blitt med på julebordet på lørdag den 10/12??

Jeg må si jeg er litt i tvil nå siden det er lite tilbakemeldinger og jeg har 1 1/2 times kjøring hver vei... er det få som kommer tror jeg at det får holde med en dag for meg...

Typisk at en som bor nærme Bærum, får Ullevål, og så får jeg, som bor nærmest Ullevål Bærum... [:D]

Formen min er helt grei, men den er bedre enn den har vært hele svangerskapet. Spydde jo i flere måneder i strekk og lå på sykehuset og greier. Hadde ikkenoe energi. Men det har jeg nå, ihvertfall ganske mye! Er fornøyd, nå kommer jeg meg ihvertfal ut av sofaen! Magen er stor synes jeg, det er uvant, driver å dulter borti alt. Er vel 95-96 cm rundt livet nå. Folk ser ihvertfall at jeg er gravid! Du da?

Skulle gjerne kommet på treff jeg, men bor i Canada for øyeblikket. [;)] Dere får hygge dere!

Ja, vi er fryktelig treige til å gi beskjed - det har du rett i! [8|]
Jeg må dessverre melde meg av. Mannen min skal på julebord samme helg - da blir det vanskelig for meg å reise til Oslo uten å ta med Jonathan, og jeg orker ikke 4 1/2 time på toget med ham nå....[&:] Sorry.

Men jeg kan jo si fra neste gang jeg skal ti lOslo, så kanskje noen kaster seg med på et spontantreff....!![;)]

Håper dere som har meldt dere på klarer å møtes - skulle gjerne vært med.

Da avlyser vi hele greia like greit.
Litt kjipt da, hadde gleda meg, men men...

Men hvorfor kan ikke dere som var påmaldete til mars treffet bli med på julebordet dagen etter da?
Det hadde jo vært kjempekoselig[:)]

Jeg kan ikke den lørdagen...

Back
Topp