marsmellows

LilleSpira

Glad i forumet
.

Skjønner godt at du får noen blikk, da, ja[:D][:D]

Haha  Den gravide kroppen ér rar!

ORIGINAL: **Snuppesnella**

Haha! Visste ikke marsmellows hjalp mot kvalme[:D] Blir morsomt å høre hvordan dine diller blir etterhvert!:)

haha, ja, jeg føler igrunn at det hjelper litt[8D]

ja, det blir spennende fremover.
Med første snuppa hadde jeg ingen sånne diller, men fikk mange ting jeg ikke taklet å spise lenger.

men jeg hadde igrunn håpet på noe sunnere enn marsmellows da meeen[8D]..hehe, håper det bare er idag det frister.

Andre som merker at de har litt rare lyster?
er vel kanskje litt tidlig å merke så mye nå..

men dere som har barn fra før, hadde dere noen rare lyster, eller ting dere hadde dilla på?[:)]

Jeg har heldigvis foreløpig BARE lyst på sunn, sunn mat. Salat og druer ligger høyest på lista for øyeblikket.

Med nr. 1 var jeg ekstremt sugen på appelsin/appelsinjuice.

Med nr. 2 ville jeg ha rosenkål HVER dag, og før jeg ble gravid likte jeg ikke rosenkål en gang...

Så den gravide kroppen er rar, ja. Det skal være sikkert og visst [:D]

Haha marsmellows[:D] sånn er jeg også, men ikke pga kvalme, har ikke merket noe kvalme denne gangen enda! litt rart i grunn, for jeg spydde som en gris med begge barna. spesielt første gang! spydde morgen-dag å kveld! heeele tiden i 3 mnd!! med nr 2 var det litt mindre men fortsatt mye.
Jeg har plutselig fått lyst på kald mais på boks nå, å det liker jeg egentlig ikke... men her en dag spiste jeg hele boksen med skje[;)]
de andre gangene har jeg fått dilla på BURGER!!! må ha- bare må ha-syndromet!! Og frukt. lurer på hvordan det blir videre denne gangen!

Hehe! [:D] Skjønner godt at han så rart på deg ja [;)]
Kjenner jeg blir kvalm av tanken på marshmellows jeg [8D]

Håper kvalmen slipper snart, et lite tips, kjøp seaband på apoteket, det hjalp meg sist [;)]

haha, festlig [:)]

Jeg har ikke fått dilla på noe foreløpig. Men kokt egg var ikke godt i dag, det måtte jeg kaste.. Og minipizza var heller ikke så godt.

ORIGINAL: LilleSpira

Andre som merker at de har litt rare lyster?
er vel kanskje litt tidlig å merke så mye nå..

men dere som har barn fra før, hadde dere noen rare lyster, eller ting dere hadde dilla på?[:)]

Jeg sluttet å like mais under første svangerskap, og har ikke vendt meg ordentlig til det igjen, før de siste dagene! [:D] Måtte vel et svangerskap til for å snu det igjen! Haha.

[:D][:D][:D] artig... jeg syns faktisk det hjelper å spise litt når jeg er kvalm, men marsmellows det pleie jeg ellers å bli kvalm av.. [:D][:D][:D]

Back
Topp