MarsMøte i Oslo?

AngeLine

Gift med forumet
Hei alle Mars Mammaer [:D]

Vet at det er flere mars mammaer fra Oslo her, og det har vært diskutert litt frem og tilbake om man skulle arrangere et treff snart. Selv er jeg utilgjengelig de nærmeste 3 ukene, men hadde det gått an å få til et høsttreff? Kanskje i slutten av oktober en gang? Trenger jo ikke være noe store greier, bare gå på cafè, slå av en prat over en kopp? [:)] Jeg hadde ihvertfall syntes det hadde vært koselig å treffes! [:D] Møte andre jenter, men termin rundt den tiden jeg har? Så hva sier dere jenter? [;)]

Hei Angeline!

Det hørtes kjempekoselig ut!!
Jeg kjenner ingen som er gravide bortsett fra meg selv, så det hadde
vært koselig å bli kjent med noen [:D]

Hei Ninu! Gratulerer med bebisen, og velkommen hit [:)] Hvor langt er du på vei?

*vifte og veive*

Er meg jeg!!!!

Jippi!

Hei AngeLine!

Tusen takk! Jeg er 17 uker idag og venter den lille 7.mars.
Hadde vært kjempe koselig å treffe noen andre med bebis i magen.
Siden ikke pappaen stiller opp foreløpig, hadde det vært fint å ha noen å dele opplevelsen med!

Hei, jeg er fra oslo jeg også... Bare meg som gravid i gjengen min, så det hadde vært hyggelig om jeg kunne møtt dere..

Jeg reiser på ferie til helga, og blir borte i litt over 2 uker.... [:D] Er det noen mulighet for at vi kan ta det etter det? [:)]

Får jeg være med selv om jeg ikke er fra Oslo? Det er ikke så mange fra Bærum her, og kjenner ikke så mange gravide akkurat nå...

Nei, det er ikke lov...

hehehehe

Klart du kan være med!!!!

Ja, når skal vi ta møte da?
Og hvor skal vi møtes? Noen som har tips?

Næhææhææhæii KristinB! [;)] Selvfølgelig! Det er jo kjempehyggelig! Jo flere jo bedre! [:)]

Taaaaaakk! Dere er vel snille dere....

Back
Topp