***Marsjentenes positive tester med bilder***

once more

Elsker forumet
Mailykke <3

Siste test 15 dpo, bare fordi jeg aldri har prøvd en digital :)

Gjerne svar med bilder av dine positive tester!

Gratulerer:) Mine tester viser to streker uansett når på dagen jeg tar dem, iflg mensen min så er jeg fire uker på vei, mn mistenker at jeg kansje kan vær lengre på vei, og at siste mens bare var festeblødning:)  

http://lilypie.com/">http://lbdf.lilypie.com/CKHLp2.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Pregnancy tickers" />

Grattis :D skal legge ut av mine også, vil bare vente til jeg har testet eenda mer for å være helt sikker :D 1 svaak strimmel, 2 til som var litt sterkere, tydelige streker...kjenner jeg meg selv rett må jeg nok ta en hel gjeng før jeg tror det :)

tingelinge skrev:
Grattis :D skal legge ut av mine også, vil bare vente til jeg har testet eenda mer for å være helt sikker :D 1 svaak strimmel, 2 til som var litt sterkere, tydelige streker...kjenner jeg meg selv rett må jeg nok ta en hel gjeng før jeg tror det :)

Gratulerer tingelinge!
Jeg har også tatt 5 tester, bare for å se om dem ble sterkere, og det vises her :)
Skal ta en digital om noen dager også, bare fordi jeg har denn og aldri brukt en digital før.
Er fortsatt redd å miste igjen, men drømmer meg selv litt bort allerede og.

once more skrev:

tingelinge skrev:

Gratulerer tingelinge!
Jeg har også tatt 5 tester, bare for å se om dem ble sterkere, og det vises her :)
Skal ta en digital om noen dager også, bare fordi jeg har denn og aldri brukt en digital før.
Er fortsatt redd å miste igjen, men drømmer meg selv litt bort allerede og.

takk i lige måde :D ! :D
Ja det er merkelig med det, en begynner å drømme allerede :)krysser fingrene for oss :D ! Tenk så fantastisk det vil bil ;D !! skal se om jeg får lagt ut bilde av mine tester i kveld

Den øverste er fra i går morges, den andre fra i går kveld, den nederste fra i dag morges.

de er jo veldig tydelige!!!! Hvor lenge på vei er du da? Synes mine er så sterke for bare 4 ukeremoticon ....

4 uker ca. =)
Du produserer gjerne mer hcg enn andre =) det er jo veldig forskjellig =) så reagerer kanskje testene ulikt også :)

dytt :)

once more skrev:
dytt :)

hihi så gøy med digitaltest også :D :D håper min kommer i posten i morgen :D

Vanskelig å ta bilde av den CB testen, men ja det er et kryss der :) så fire tester i dag som viser positivt :D 9 tester det bør vel være godkjent :D og jeg føler meg veldig gravid :D ømme pupper,trøtt(!!!!) og kan spise hele dagen :P hehe

Så gøy å se!! Venter på tester fra billigetester selv.. :) Håper pakken kommer snart!!

denne tok jeg i går

disse er fra fredag tilog med mandag:)

*liker*

Kom igjen jenter,
Jeg har lyst å se flere positive tester!

Back
Topp