C
Celezte
Guest
Hvor på nettet kan man bestille dette? Der mkan kan få trykt på bilde? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Snupså
De fleste konditori/ bakere selger bilde- rett under/ rundt 100- lappen. Mener bilde er i sånn sukker greier og ikke marsipan- og så kan du sette det på hvilken som helst kake[;)]
ORIGINAL: Celezte
De fleste konditori/ bakere selger bilde- rett under/ rundt 100- lappen. Mener bilde er i sånn sukker greier og ikke marsipan- og så kan du sette det på hvilken som helst kake[;)]
Men jeg vil helst ha bilde av lillemann på kaka... Vet du om noen steder de selger det over nett?
ORIGINAL: Celezte
Men jeg vil helst ha bilde av lillemann på kaka... Vet du om noen steder de selger det over nett?
Jeg mente at du kan levere inn bilde og så lager de[;)] Gjør i all fall det her både på konditoriet og på coop obs kafè en.. Men er sånn kafè man kan bestille kaker fra altså. Kan også bare få bilde.
Søk på 1881 eller noe på nett etter bakere/ konditori i nærheten og ta en tlf[;)] (redd det blir ødelagt hvis det skal sendes i post) Husker ikke om du kan levere både på minnepinne eller om du må printe ut bilde først. (vi leverte bare papirbilde- ferdig fremkalla mener jeg)