Marsbaby i vente!

LilleNea

Elsker forumet
Marslykke 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei på dere!
Testet positivt for ei uke sida, og er utifra bv-appen 5+5 i dag, med termin 16.3! :-) Var hos lege i dag, og fikk hun til å bestille tidlig ul til meg. Har lavt stoffskifte og diabetes type 2, så får tett oppfølging i svangerskapet. Andre som har noen av diagnosene?

Har ei jente som var 2 i april.. <3

Gratulerer :)
Har selv lavt stoffskifte.

Hei på dere!
Testet positivt for ei uke sida, og er utifra bv-appen 5+5 i dag, med termin 16.3! :-) Var hos lege i dag, og fikk hun til å bestille tidlig ul til meg. Har lavt stoffskifte og diabetes type 2, så får tett oppfølging i svangerskapet. Andre som har noen av diagnosene?

Har ei jente som var 2 i april.. <3
Jeg har diabetes 2, tidlig UL ca uke 8 :)

Jeg har diabetes 2, tidlig UL ca uke 8 :)

Hvilke medisiner går du på? Fikk beskjed av legen min i går å kutte ut metformin.. Skal til dia.sykepleier over helga, spent på hva hun sier. Har hatt veldig høyt blodsukker på morgenen i en lengre periode nå. Så har begynt på insulin morgen+kveld..

Tusen takk alle sammen <3

Gratulerer! Så bra at dere med kroniske sykdommer får god oppfølging gjennom svangerskapet :-)

Hvilke medisiner går du på? Fikk beskjed av legen min i går å kutte ut metformin.. Skal til dia.sykepleier over helga, spent på hva hun sier. Har hatt veldig høyt blodsukker på morgenen i en lengre periode nå. Så har begynt på insulin morgen+kveld..

Tusen takk alle sammen <3
Jeg går på insulin :) lang- og korttidsvirkende. Har vært igjennom Metformin + 4 andre typer medisiner i tablettform etter jeg fikk første barn i 2011, men jeg ble dårlig av de da jeg tar en del andre medisiner også, så jeg fikk gå tilbake til insulin. Eneste som hjelper. Min far og farmor hadde diab. 1 så etter kontroll hos lege hver 3. mnd i 3(!!) år, sa jeg at jeg MÅ få insulin, eneste som funker. Og jeg hadde rett. Går fortsatt til kontroll hver 3. mnd pga nyresvikten pappa hadde, så det bli tettere oppfølging tidligere i sv.skapet denne gang :) hvor mange enh. tar du? GRATULERER MED SPIRA OGSÅ :D

Back
Topp