Mars logo

fillifjonka

Glad i forumet
Ser vi har to forskjellige sånne
mars 11 logoer.
en med egg å en med baby bamse..
skal vi ha begge eller bare en??
[:D][:D]

jeg tror kanskje det holder med en[8D] meeeeen det bør kanskje være opp til enhver person å avgjøre hva de vil ha i signaturen. Jeg ser jo at noen har for både mars og april, og da blir det kanskje mye med to for bare mars.
JEG stemmer for at vi tar den vi vil ha(må nesten stemme for det siden det var sånn jeg gjorde det[8D])[:D]

ja jeg synes begge to var riktig å søte så
for min del så spiller det ingen rolle..
[:D]

Jeg er megadatakløne så fulgte rett og slett linken der man kan spare plass (for et par dager siden om du blar tilbake) og der var det jo en link til den søte babybamsen.

For meg tenker jeg at det er det samme hva man har nederst der, og at det er fritt valg. Samme hvilken figur for det står jo mars 11 så er kun et forum de går tilbake til;) Koselig å tagge seg inn til denne gjengen syns jeg da. For makan til hyggelige folk må man lete lenge etter.. hehe..

jeg følger ditt valg jeg juhuuuuu!!!
det er en utrolig hærlig gjeng her inne ja!!
[:D][:D][:D]

Viste ikkje at vi hadde fått logo engang eg [&:] Ikkje for å være frekk.
Men var ikkje de VELDIG enkle? [&:]

ORIGINAL: Karianne02

jeg er utrolig dårlig på dataen.
men om du vil så kan du jo lage en??
[:)]

Her har vi fått flere logoer ja![:D]Mulig de var enkle men det ble oppfordret til at folk kunne lage, men ingenting annet enn bamsen og egget ble laget. Og jeg syns de to enkle logoene var kjempefine jeg![:)]

ORIGINAL: **Haley**

Her har vi fått flere logoer ja![:D]Mulig de var enkle men det ble oppfordret til at folk kunne lage, men ingenting annet enn bamsen og egget ble laget. Og jeg syns de to enkle logoene var kjempefine jeg![:)]

Jeg er enig med deg, og jeg liker bamsebabyen kjempegodt[:D][:D], så jeg blir å ha de bildene jeg har

Det enkle er ofte det beste [:)]
Det er jo selvsagt smak og behag, men JEG personlig liker at det ikke blir for mye dill [:)]

Og jeg kommer heller ikke til å ha en giga "født i.." signatur med bilde av alle babyene [;)]

jeg har å falt for bamsen..
men så var det å få lagt den inn..
får bare opp link til den når jeg legger den til i signaturen jeg..
hva er det jeg gjør feil???

ORIGINAL: fillifjonka

jeg har å falt for bamsen..
men så var det å få lagt den inn..
får bare opp link til den når jeg legger den til i signaturen jeg..
hva er det jeg gjør feil???

har du satt[img] foran og [ /img] bak linken?

ja, bamsen er kjempesøt[:D]

Back
Topp