Mars kan krysses av

Shionage

Flørter med forumet
Siden det er den 31 i dag så kan vi krysse ut mars mnd nå. Jippi, bare 1 mnd igjen nå til mai. for min del blir det nok ikke en mai unge kjennes det ut som, er så mye som har skjedd med kroppen bare i dag, så av en eller annen grunn går jeg nå å venter på at slimproppen skal gå, sikkert bare ønsketenking så får ta det som det kommer :)

April er en sånn måned som går fort, så er bare å gjøre seg klar :D
Hvorfor tror du det skjer snart? Jeg kan godt tenke meg aprilbarn selv. Men slutten av april da, for har termin 5 så da er det ikke så lenge før :)

Rar følelse selv om jeg nå er ganske lei av å vente, men det er faktisk en mnd til bare ja!
Jeg har også på følelsen at jeg nå kan føde når som helst... Skummelt, selv om jeg vet at jeg vanligvis fullfører til termindagen. Mega sliten i kroppen:/

Litt merkelig å vite at det kan komme baby iløpet av denne mnd eller i starten av mai :)

Jeg og tror det blir aprilbarn her. Har termin 7 mai da, så ikke godt å vite. Men livmorhalstappen var begynt å fortkorte seg. 2 cm nå, så satser på slutten av april;)

Ja, blir veldig spennende fremover :-) gleder meg til å se bilder av masse søte babyer <3

Back
Topp