Mars jentenes skravletråd!

Skal til foreldrene mine og spise middag idag, og ligge ute i hagen i solsenga og lese tenker jeg! Og kjente jeg ble skikkelig trist, fikk mld av om at en av hundene til oppdretteren døde inatt, og hun har et kull på 5 valper :( Heldigvis så har de en annen tispe med jevnaldret kull med bare to valper som tok over det øyeblikket det skjedde.

Jeg er K-V-A-L-M har ikke kjent det før nå, og kom så plutselig, er det mulig liksom! Har prøvd alt og vært det i flere timer nå. Uventet selv om jeg visste det kom:p

I morgen får vi besøk fra stavanger:)
Ene brudepiken og en god venninne av meg skal være her fra tirsdag til lørdag. Blir koselig.
Torsdag skal vi ut til mamma og familien å grille. "feire" 2 mnd som gravid, og ingen der ute vet at hun kommer.
Nå er det endelig min tur til å overraske med stavangerbesøk.
Første gang jeg møtte AC, kom hun å overrasket meg. Mamma visste, men ikke jeg :) Det er vel 3 år siden nå tror jeg. Nå er det min tur! =) Gleder meg masse!!

Åå det hørtes kjempe koselig ut :)

aaaaaahhh, bare seks dager til feire nå..... gleder meg, skal passe tantebarnet fra søndag denne uka til onsdag neste uke, vi skal koooooose oss masse!! godt å kunne hjelpe mamman og pappan med noen dager barnefri ;)

Mannen og eldste jenta er ferdig med ferien så det er stille i huset i dag... Minste jenta skal begynne i barnehagen 17 august.. Gruer meg.. Jeg begynner i jobb i slutten av August... Formen er ikke så aller verst den, er sinnsykt trøtt, vond rygg men kvalmen kommer bare i små byger så kan ikke klage enda vertfall... Tenkte jeg skulle gjere litt husarbeid i dag jeg.. Få huset på skikk igjen etter vi har vert i ferie modus... [:D]

ORIGINAL: 2prinsesserogbim

Mannen og eldste jenta er ferdig med ferien så det er stille i huset i dag... Minste jenta skal begynne i barnehagen 17 august.. Gruer meg.. Jeg begynner i jobb i slutten av August... Formen er ikke så aller verst den, er sinnsykt trøtt, vond rygg men kvalmen kommer bare i små byger så kan ikke klage enda vertfall... Tenkte jeg skulle gjere litt husarbeid i dag jeg.. Få huset på skikk igjen etter vi har vert i ferie modus... [:D]

hihi husarbeid er så lite arti... men støvkaninene går ikke ut av seg selv, selv om eierne tar ferie. merkelig.. ;)

Back
Topp