Mars jentenes skravletråd!

Fly

Elsker forumet
Tenkte det kunne være greit med en skravletråd? =) Hvordan har dere det denne lørdagen! Her regner det, så blitt mye sjokolade og film hihi

Skravletråd er bra!! [:)]

Endelig knallvær her!! [:)][:)] Så det blir grillings om ikke så lenge [:D]

Hvilken film du ser da?

Eg sit og venter på at Husbond skal komme heim frå fisketur. Han har vore på Island ei heil veke!!

Her regner det og, men sjølv om sjokoladeskåla er full, så freistar den ikkje... Sit med Sea Band på og eter Kaptein kjeks...

Koselig med skravletråd [:)]

Denne lørdagen her for min del er ikke noe grei i det hele tatt. uff.
Sola skinner da om ikke annent.
Men har lissom ikke ork til og gå ut og nyte den, litt fanga på sofan føler jeg.
1000 ting jeg skulle gjort føler bare alt flyter.

Jeg er meget inponert over dere med flere barn som klarer det nå, jeg vet ikke hvordan jeg hadde takla det, for jeg slittter. uff nå var jeg klagete ... [:'(]

Åå heldige! Jeg hadde så lyst til å grille igår, men å grille alene føltes litt dumt hehe.

Sett Harry potter og halvblodsprinsen, og nå er det avatar!

Også kjenner jeg at jeg har litt hormoner allerede... Vi reiser på ferie om 10 dager, og når vi kommer tilbake da- så er det bare 4 dager sammen før han må reise ut igjen på jobb... Og da blir han borte i 17 dager, MEN han har tenkt seg til broren sin som har pappa perm da og jeg skjønner jo utrolig godt at han vil, og vil at han ksal dra.. Han har sett nevøen sin to ganger siden han var født, og ser broren sin sjeldent (nevøen er 8 mnd) Men begynte å grine pga av det for det :(

ORIGINAL: kricam

Men har lissom ikke ork til og gå ut og nyte den, litt fanga på sofan føler jeg.

Jeg er meget inponert over dere med flere barn som klarer det nå, jeg vet ikke hvordan jeg hadde takla det, for jeg slittter. uff nå var jeg klagete ... [:'(]

Jeg vet akkurat hvordan du føler deg hihi. Har tenkt at jeg beundrer de som klarer fulltidsjobb, flere barn, hobbyer, plettfritt hjem :P

ORIGINAL: Fly

ORIGINAL: kricam

Jeg vet akkurat hvordan du føler deg hihi. Har tenkt at jeg beundrer de som klarer fulltidsjobb, flere barn, hobbyer, plettfritt hjem :P

Ja så føler jeg meg nesten litt svak her jeg ligger og vrir meg, ikke får gjort en dritt ikke jobber. Klarer ikke komme meg i butikken engang. Og prøver å tenke ut hvordan i all verden jeg skal komme over disse 3 mnd.....
Mens jeg leser om alle de i jobb og som er i fullsving med all ting..

Jeg er sykemeldt om dagen, og sliter selv med å bare komme meg til butikken og sånt... Setter sååå pris på sykemeldingen nå! Sover jo sikkert sånn 70% av dagen liksom.

Eg er så overlykkelig over at eg har ferie no (er lærar [:D]). Håper verkeleg at kvalmen har gitt seg til eg begynner i jobb igjen. Er ikkje noko kjekt å undervise, bøye seg ned for å hjelpe, og passe på fysiske tredjeklassingar med denne kvalmen. [&:]

Gleder meg til eg er 12 veker på veg, men samtidig "gruer" eg meg, for då begynner eg på jobb igjen... [;)]  Ikkje misforstå meg, eg liker jobben min. [:)]

Gleder meg veeldig veldig til 12 uker selv! Milepæl!

Den kvalmen er sikkelig ufyselig, og hemmer hvertfall meg noe grusomt. (nå skal det sies at jeg har helt angst for kvalme å)
Håper jeg får den nå og at den forsvinner helt etter 12 uker..
Det er lissom ikke bare den, men den trøttheten føler seg helt tappa for energi.
Svimmel som bare tusan også overstimulert som ikke er noe godt. Har godt på en del medisiner som er litt vriene og slutte med så jeg har litt hetta oppå det litt vansker med å puste og skal ingenting til før jeg er i full gang med hyperventlieringa mi..
Jeg savner virkelig meg selv.. Til vanelig så er jeg ganske sterk og skal mye til før jeg klager, men det her blei for mye for meg gitt..

Jeg sitter å egentlig har lyst til å dra ut til mamma en tur.. Har ikke sett mamma siden før vi fant ut om viduneret i magen, og vet at mamma trenger en klem nå. hehe.
Tenker jeg skal få dratt ut i morgen og bli til mandag eller no, siden jeg har ferie...

Jeg har sovet leeeenge i dag (12:45)! Veldig deilig at samboeren ofte står opp med Leah Emilie i helgene [:D]
Etter litt selvpleie på badet, dro vi en tur på Linderud senter for å handle litt. Fikk endelig hentet Libero (6. mndrs) pakken. Den har de vært tom for siden mai (irriterende!!), så handlet vi litt i butikken og nå sitter jeg her og skal lage biffgryte. Dreper tid på macen og hører på radioen. Venter tålmodig i rundt en time for at kjøttet skal bli mørt [;)]

Ble forresten litt skuffet av Libero-pakken denne gangen. Baby-pakken var jo SÅ fin, men fin leke og sånn! Nå var det bare bleier, våtservietter og bind.. [:'(]

Jeg er glad vi begge har ferie, jeg har lite overskudd for tiden...

På mandag begynner han å jobbe, jeg er alene med vår snart 2 år gamle sønn i to uker. Nåja, han kommer hjem til middag da. og svigermor kommer på besøk deler av siste uka...

Men pr i dag legger jeg meg på sofaen litt etter frokost... så må jeg hvile etter formiddagens handling/lekeplasstur/trilletur, så sover jeg en lur etter middag... også sløver jeg fra guttungen er i seng til jeg selv legger meg...

Her er gubben tilbake på jobb til mandag, men jeg har uansett vært alene med snuppa mi på snart 2 år i dag.
Går fint det. Eneste er at jeg våkner så tidlig om morgenen og svangerskapet gjør meg trøtt, så jeg måtte sove litt da hun hadde luren sin i dag.
Ellers har vi gått tur på butikken i dag (15 minutter hver vei), bada på verandaen og kosa oss masse.
Tror jeg har ei veldig grei datter, men også et veldig greit svangerskap [;)] Ingen problemer så langt.

Her har vi hatt knallvær i hele dag [:)] Syklet en tur til byen tidlig idag, etterpå har vi bada og kost oss i hagen. Nå skal jeg og størstejenta kose oss med filmen " det regner kjøttboller" og godis ! [:D] Mannen skal ut å lufte hundene!

Skulle ta en liten lur, som ble i fem timer -_- veldig smart når man har nettopp snudd døgnet, hehe. Ellers så har jeg forsonet meg med tanken på at når han reiser i august så går det nesten en og halv måned før jeg får se han.

Her har det vært strålende sol hele dagen. Men jeg har jo selvfølgelig vært på jobb hele dagen [:@] Men men, fri neste helg daa [:D]

Nå er det bare 5-6 dager til vi har ferie!!! [:D][:D] En uke igjen på jobb, så er det 2,5 uke ferie! Det blir godt!! [:D]

Er forresten i ganske så bra form om dagen.. Merker egentlig ingenting, annet enn at det skjer noe i magen fra tid til annen... Heeeeelt annerledes enn fra forrige svangerskap! [:)] Håper det holder seg sånn, og at alt er i orden med vesle spire der inne! [:)]

Skal vel ingenting idag tenker jeg, bare slappe av og kose oss! Er jo så fint ver ute! :) Grilla og kosa oss i går kveld, satt vel ute til halv 11 eller noe, da hadde sola gått ned.. Herlig! [:D]

Hva skal dere idag da jenter?!

Back
Topp