Hei!
Da er jeg tilbake på forumet. Var ganske aktiv her for 2 år siden da vi prøvde på første barnet. Vi brukte da 7 mnd med AKTIV prøving (temp.måling, el.tester osv). Denne gangen funket det på første forsøk! Vi hadde sex EN gang forrige måned, og det klaffa tydeligvis! Helt merkelig, men veldig gøy da
Har en jente på 16 mnd fra før. Hun er født 20.feb 2017, og har nå foreløpig termin 1.mars 2019. Perfekt for oss som ønsket 2 år mellom dem
Håper bare alt går fint, og at jeg ikke mister. Jeg var veldig stresset forrige svangerskap, fordi jeg blødde hele første trimester. Skal prøve å slappe mer av nå, for nå vet jeg at jeg kan begynne å blø uten at jeg nødvendigvis mister (har veldig lettblødende livmorhals). Har allerede hatt en liten festeblødning, så var jo sikker på at jeg skulle få mensen, men så kom den liksom ikke ordentlig i gang og da måtte jeg ta en test. Fikk sjokk! Var ikke forberedt på at det skulle gå så fort. Hadde jo kjøpt inn masse el.tester som jeg skulle sette i gang med. Hehe!