Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar sjansen på å være først ute her inne på mars-gruppa!
Foreløpig termin hos meg er 2.mars
Håper å se mange her inne
Sniker innom
Gratulerer så masse
Gratulerer!
Gratulerer
Sniker innom fra januar, Gratulerer så masse
Gratulerer
Sniker fra Januar for å gratulere
Sniker også fra januar. Gratulerer så mye Så moro at det flytter noen inn her!
Får komme inn hit jeg også da [emoji4] Foreløpig termin 4. mars. Testet så vidt pos i dag 4 dgr før ikm/3+3.. Blir vel å teste litt mer de neste dagene antar jeg..Tar sjansen på å være først ute her inne på mars-gruppa!
Foreløpig termin hos meg er 2.mars
Håper å se mange her inne
Stor klem! Var på forum sist gang jeg var gravid også, var godt å ha noen å støtte seg litt på under veis altså! Synes også det er kjempeskummelt så tidlig, det gikk så knirkefritt i graviditeten med førstemann, så nå er jeg litt stressa fordi "alle" opplever jo en abort på noe tidspunkt? Håper det er positivt at jeg har testa såpass tydelig så tidlig da.. [emoji4]Tusen takk [emoji813]red
Veldig skummelt å skulle flytte inn i termingruppe såå tidlig! Mistet i MA i januar, og synes det var så fælt å måtte gå ut av terminforumet, så sa at jeg ikke skulle inn i noe forum før etter at vi hadde bekreftelse på at dette går veien, men her er jeg da!
Håpet det kommer flere etterhvert
Stor klem! Var på forum sist gang jeg var gravid også, var godt å ha noen å støtte seg litt på under veis altså! Synes også det er kjempeskummelt så tidlig, det gikk så knirkefritt i graviditeten med førstemann, så nå er jeg litt stressa fordi "alle" opplever jo en abort på noe tidspunkt? Håper det er positivt at jeg har testa såpass tydelig så tidlig da.. [emoji4]
Får komme inn hit jeg også da [emoji4] Foreløpig termin 4. mars. Testet så vidt pos i dag 4 dgr før ikm/3+3.. Blir vel å teste litt mer de neste dagene antar jeg..
Veldig godt poeng det der altså! Skal prøve å ha det i bakhodet de neste ukene!Ja, men tror nok de fleste som har mistet er inne på et forum for å finne noen som har vært i samme situasjon. Kan derfor virke som alle opplever det?