Mars - Bergen

bebe

Forumet er livet
Noen gravide damer/jenter fra Bergen her med termin i Mars 2006 ?

Jeg er fra Bergen[:)], men bor dessverre i Bodø for tiden og det ser ut som jeg skal føde her[&:] 

Ja, jeg er fra bergen og har termin 6 mars. Har tre jenter fra før, har du barn?

Hei! Har akkurat flyttet fra Bergen til Florø, men kommer til å være mye i Bergen pga familie. Har termin i slutten av mars, og dette er tredje og sistemann.

Har faktisk vurdert å føde i bergen, jeg lå på barselloftet med 2.mann og likte meg kjempegodt der.

ORIGINAL: skytte70

Ja, jeg er fra bergen og har termin 6 mars. Har tre jenter fra før, har du barn?

Ja, jeg har 3 barn fra før av, to jenter og en gutt [:)]
Så koselig det er å se det er noen glade bergensjenter som også venter barn her inne [;)]

ORIGINAL: Monath26

Hei! Har akkurat flyttet fra Bergen til Florø, men kommer til å være mye i Bergen pga familie. Har termin i slutten av mars, og dette er tredje og sistemann.

Har faktisk vurdert å føde i bergen, jeg lå på barselloftet med 2.mann og likte meg kjempegodt der.

Har også tenkt litt på barselloftet denne gangen, tror jeg kanskje vil trenge litt tid sammen med babyen og mannen alene noen dager før jeg drar hjem til "hurlumhei".. [:D] Hørt mye bra om det også..

Barselloftet er det sykehushotellet det? regner med det, men er ikke helt sikker. Jeg var der forrige gang og det var helt supert, håper alt går bra og jeg får komme der igjen. Kjekt å se at det er andre som har flere barn også, blir kjekt å følge hverandre :-)

Det ligger på sykehushotellet ja. Damene som jobbet der var supre, stilte opp når man behøvde det, men samtidig lot de deg styre selv. Det fikk jeg ikke med eldste jenta så det var veldig positivt for meg. Og så kan jo jeg ikke skubbe under en stol at det var deilig å hvile ut på eget rom med mannen min og babyen istedet for et rom med 3 andre som nettopp hadde født. Kjempeherlig!!

Jeg er også fra bergen og har termin i mars!! -om alt går bra... [:)]

Jeg har vel en tendens til å tro jeg er mye mer frisk og opplagt etter fødselen enn det jeg egentlig er... og så får jeg tilbakefall etter noen uker... Men denne gangen skal jeg skjerpe meg skikkelig... skal bare slappe av og la andre gjøre litt ekstra for meg... Tjihi .. Tror jeg til syvende og sist har mer igjen for det da... *smiler*

Dytter denne litt opp igjen, fant den nettopp. Er også fra Bergen jeg:-) Flere her også?

Vil bare meddele dere at vi mistet vår lille spire den 21 August..

Back
Topp