Mars/april

Lenore0315

Glad i forumet
Marsmellows-15
Tenkte om jeg skulle henge litt her også... Regner med å få en aprilbaby. Var på UL i går og ble satt tilbake 6 dager til 31. Mars. Litt nedtur, men likevel ok, vi har så mye å gjøre før marsboeren kommer så :) Har en gutt fra før på 16 år. Han ligger dessverre for tiden på sykehus for behandling av Leukemi. Så tøffe tider her, men det får fremover. Er fra Rogaland, snart 35 :) Så håper det er like moro her så i Mars gruppa. :)

Excuse me, Damn that autocorrect!

Velkommen hit :-) Jeg vipper selv mellom mars/april. Så tøft det må være å være mor til et barn med kreft. Håper alt går bra med han. Godt du har noe å glede deg over i tøffe tider også :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Velkommen hit :-) Jeg vipper selv mellom mars/april. Så tøft det må være å være mor til et barn med kreft. Håper alt går bra med han. Godt du har noe å glede deg over i tøffe tider også :-)

Takk :) Ja vi har mye å se frem til :)

Gratulerer med spiren i magen og velkommen til oss :-) Må vær kjempe tøft å være foreldre til et barn som kjemper mot kreft. Masse lykke til

Tenkte om jeg skulle henge litt her også... Regner med å få en aprilbaby. Var på UL i går og ble satt tilbake 6 dager til 31. Mars. Litt nedtur, men likevel ok, vi har så mye å gjøre før marsboeren kommer så :) Har en gutt fra før på 16 år. Han ligger dessverre for tiden på sykehus for behandling av Leukemi. Så tøffe tider her, men det får fremover. Er fra Rogaland, snart 35 :) Så håper det er like moro her så i Mars gruppa. :)

Æ e å en vingler, sia æ har termin 29/3 no:p e blitt flytta så mye på den termin, at æ vente til OUL før æ orke å få det endra hær inne:p
Får sikkert en ny termin uansett;) hehe

Velkommen hit :-) Ja, med den datoen kan det like gjerne bli det ene som det andre, det blir i allefall en vær :-) God bedring til barnet ditt! Det er en tøff opplevelse for en familie. Kan tenke meg det er store variasjoner i følelsene dine om dagen da. All lykke!

6. April 2013
7. April 2015

Velkommen. Så trist å høre om sønnen din! Håper han har det bra etter forholdene.

TuMmY LoVe

Takk alle :) mye sorg og glede på en gang ja. Hormoner gjør sitt for å gjøre det bare enda verre. Men vi klarer å glede oss, og det gjør sønnen min også. :)

Velkommen! Masse god bedring til sønnen din. Og så fint at dere har noe fantastisk å se frem til alle sammen :)

Back
Topp