Mars/april

Jeg hadde tydeligvis gjort noe feil med den siste menopuren, så jeg har fatt alt for lite hormoner de siste dagene som medførte kun 1 egg ved uttak :( Jeg fikk også prednisolon.
Håper virkelig det ene egget klarer befruktningen.. Uff!!! Får høre utfallet i morgen mellom 9 og 11.

Huff da! Heier på egget!!

Åååh, jeg har så vondt i nesa/bihulene.. :( potte tett på høyre siden, har vært i 2-3 dager nå, og blir bare verre og verre, spesielt på natta, så jeg sliter så med og få sove. Kjøpt miwana med mentol, (saltvannspray) men det virker ikke!! Har dere noen gode råd til meg? :( redd det skal bli bihulebetennelse om det ikke er det alt? Aldri hatt det før, men har også veldig
Vondt i hodet og litt under øyet på den siden jeg er tett. Blææ :/

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Da er uthentingen gjort. De fikk ut 6 egg. Så nå krysser vi fingrene for at dette går bra. Får tlf i morgen om de deler seg. Så blir det innsett på fredag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Åååh, jeg har så vondt i nesa/bihulene.. :( potte tett på høyre siden, har vært i 2-3 dager nå, og blir bare verre og verre, spesielt på natta, så jeg sliter så med og få sove. Kjøpt miwana med mentol, (saltvannspray) men det virker ikke!! Har dere noen gode råd til meg? :( redd det skal bli bihulebetennelse om det ikke er det alt? Aldri hatt det før, men har også veldig
Vondt i hodet og litt under øyet på den siden jeg er tett. Blææ :/

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Kan høres ut som bihulebetennelse. Kanskje greit å sjekke med legen?

Da er uthentingen gjort. De fikk ut 6 egg. Så nå krysser vi fingrene for at dette går bra. Får tlf i morgen om de deler seg. Så blir det innsett på fredag.

Kjempe bra!! Dette blir det barn av :)

Jeg hadde tydeligvis gjort noe feil med den siste menopuren, så jeg har fatt alt for lite hormoner de siste dagene som medførte kun 1 egg ved uttak :( Jeg fikk også prednisolon.
Håper virkelig det ene egget klarer befruktningen.. Uff!!! Får høre utfallet i morgen mellom 9 og 11.
Menopur gir færre egg, men av bedre kvalitet. Tenk positiv, dette går bra;) Jeg fikk bare ett jeg og, men egget var kjempebra!:)

Jeg hadde tatt for lite menopur si
Menopur gir færre egg, men av bedre kvalitet. Tenk positiv, dette går bra;) Jeg fikk bare ett jeg og, men egget var kjempebra!:)

Jeg har tydeligvis tatt for liten dose menopur, som var helt min egen feil (og litt legen som skrev ut feil). Jeg tror også det ene egget de fikk ut var bare av helt grei kvalitet. Så får se i morgen, men er lite optimistisk her :P

Er det noen som vet om det er mulig å sette inn ett fryseegg hvis forsøket blir avbrutt? hvis det ikke blir satt inn noen egg på tordag?

Jeg hadde tatt for lite menopur si

Jeg har tydeligvis tatt for liten dose menopur, som var helt min egen feil (og litt legen som skrev ut feil). Jeg tror også det ene egget de fikk ut var bare av helt grei kvalitet. Så får se i morgen, men er lite optimistisk her :P
Det er helt i orden:) Jeg er optimistisk for deg:)

qesy4u5a.jpg

Håper den sitter:)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Åhh så herlig å se at det klaffer for flere her nå;) Gratulerer så mye, da satser vi på at det når helt frem til desember:)

Masse lykke til, krysser fingrene og satser på at dette egget er sterkt og klarer befruktningen:)

Det ene egget mitt har blitt befruktet :D Det kunne jeg aldri tro ville skje.. Krysser alt for at det deler seg bra til innsetting i morgen :D:D

Det ene egget mitt har blitt befruktet :D Det kunne jeg aldri tro ville skje.. Krysser alt for at det deler seg bra til innsetting i morgen :D:D

Hadde troa hele veien :) kommer til å dele seg fint til i morgen også ;)
Desto færre egg jo bedre kvalitet pleier det å være :)

Hurra! Så fantastisk!:) Lykke til i morgen:) Endelig ruger igjen:)

Så kjekt malla:) fikk tlf om at 3 av mine 6 egg var befruktet! ! Har gått over all forventning hittil. Innsett fredag formiddag. Gleder meg masse:):)

Au! Vondt i magen i dag! Virker som det er venstre eggstokk som får gjennomgå.., og noen ganger tvers over magen. Ikke kjent sånt før, vanskelig å beskrive - smertene kommer liksom takvis.. Er jo bare på rugedag 4. Kan det være festesmerter? Jeg er jo ikke i risikosonen for overstimulering, og ohss vil vel komme tidligere? Eggstokkbetennelse etter uttaket? Huff, håper det ikke er noe farlig.. Burde kanskje ta paracet.., synes faktisk det har blitt værre utover dagen - mer stikking på en måte. Noen med erfaringer?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det er vanlig å kjenne litt smerter, men hvis det er ille så ville jeg ringt legen/klinikken. Jeg hadde noen skikkelige smerter, men regnet med at det kom av all romsteringen inni der:)

Det enslige egget mitt har delt seg bra, så nå har jeg blitt ruger :-D Håper det holder seg der i 9 måneder :-)

Back
Topp