Truddelutt'n
Gift med forumet
Åååh så utrolig flott resultat!! Da krysses fingre for like mange befruktet <37 egg ut i dag! Veldig fornøyde i dag![]()
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Sent from my SM-P600 using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh så utrolig flott resultat!! Da krysses fingre for like mange befruktet <37 egg ut i dag! Veldig fornøyde i dag![]()
Kjempe flott antall! Masse lykke til!!7 egg ut i dag! Veldig fornøyde i dag![]()
Så bra!!! <3
Gratulerer så mye som ruger!!
2 av våre egg ble befruktet også! Innsett i morgen, av 2 egg om alt går etter planen
Så bra Lena! Gratulerer som ruger! Kos deg og nyt helgen
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg var på ul i dag, jeg hadde 3 store nok folikler, og noen små med varierende størrelse. Litt skuffet men sånn er det. Krysser fingrene for at noen av dem er brukbare til uttak på tirsdag. Jeg har hatt lite bivirkninger denne gangen, kanskje derfor. Gruer meg, fæle greier![]()
Da har jeg vært hos værdens herligste lege og fått satt tilbake 2 egg faktisk. Ble helt satt ut i dag da jeg ringte inn kl 09 for å høre hvordan eggene hadde utviklet seg, begge hadde delt seg, og så fikk jeg spørsmål om jeg ville ha begge tilbakeført eller ikke. Ble jo litt sjokkert for har jo hele veien trodd at det ikke ville skje på riksen for uten om på siste forsøk. Så da sa jeg så klart jaFor da har jeg i det minste dobbel sjangse på at en av de blir sittende
Så dagen i dag har vært helt fantastisk!! Er kjempe lykkelig!![]()
Så bra!!! <3
2 av våre egg ble befruktet også! Innsett i morgen, av 2 egg om alt går etter planen
Så bra!!! <3
Så spennendehvor mange er det som har fått positive tester her inne hittil nå?
![]()
Håper på et lite knøtt etter snart 3 år's prøving <3
Hiihi, har av en eller annen grunn fått for meg at det ikke er ekte lengere om jeg forteller det, men sambo mente det gikk helt fintså here it comes Vis vedlegget 56260Vis vedlegget 56261 tatt torsdag kveld(billigstrimlen) og fredag den digitale <3 kan ikke tro det! Første IVF!! Har en god følelse, så håper alt går kjempefint denne gangen, etter 2 kjemiske, og en SA i april i fjor
![]()
lykkelig!! Ikke fortalt det til andre en sambo enda.. Tidlig UL i rett etter påske
er 4+5 i dag <3 HURRA
Hiihi, har av en eller annen grunn fått for meg at det ikke er ekte lengere om jeg forteller det, men sambo mente det gikk helt fintså here it comes Vis vedlegget 56260Vis vedlegget 56261 tatt torsdag kveld(billigstrimlen) og fredag den digitale <3 kan ikke tro det! Første IVF!! Har en god følelse, så håper alt går kjempefint denne gangen, etter 2 kjemiske, og en SA i april i fjor
![]()
lykkelig!! Ikke fortalt det til andre en sambo enda.. Tidlig UL i rett etter påske
er 4+5 i dag <3 HURRA