Mars 2017

Hei, sniker meg inn hit jeg også :) vi skal i gang med vårt første forsøk i mars. Foreløpig ser det ut til at det blir innsett i uke 12. Kort protokoll. Litt blandet følelser til hele prosessen, men veldig klar for å starte opp nå. Blir spennende å følge med på dere andre og :)
 
Heia Melder meg inn her eg. Skal inn til fryseforsøk i uke 9/10/11 avhengig av når mensen kommer neste gang. Ut fra mine beregninger kommer den rundt 23/24 februar.

Fikk ei jente på første forsøk sist (fersk) kortregime, skal sette inn i naturlig syklus denne gang. Veldig spent på Koss det funker og om det blir vellykka på første forsøk denne gang.

Jenta mi e født i august 2015, så veldig spent no ja kan man si. Ska start opp med metformin ca 1 mnd før innsett. Ellers er det bare sånn derre ekkel greie oppi Hufsa etter innsett. Lite hormoner med andre ord.

Hører til st olavs i Trondheim

Velkommen hit! :)
Gratulerer med veslejenta og masse lykke til med fryseforsøk. Mange som lykkes med små eskimoer ;)
Deilig å slippe alle hormonene
 
Melder meg inn her, 5. Ferskforsøk privat. Planlagt uttak og innsett uke 9:) gleder meg til å følge dere :)

Velkommen!
Har dere lykkes på noen av forsøkene? Har alle vært privat, eller har dere vært gjennom det offentlige også?
Vi er på vårt 4. ferskforsøk. Lykkes to ganger men mistet tidlig...

Du er vel snart i gang med spray du da? :)
 
Hei, sniker meg inn hit jeg også :) vi skal i gang med vårt første forsøk i mars. Foreløpig ser det ut til at det blir innsett i uke 12. Kort protokoll. Litt blandet følelser til hele prosessen, men veldig klar for å starte opp nå. Blir spennende å følge med på dere andre og :)

Velkommen! :)
Spennende med første forsøk da, mange som lykkes med en gang også.
Det er ikke alle som får så mye bivirkninger av hormonene så det er ikke noe å grue seg til på forhånd.
Du kommer til å klare deg helt fint :) Bare å spørre om det er noe du lurer på.
 
Jeg fikk tanta på besøk til avtalt tid på fredag, så da starter jeg på spray 18. februar.
Gleder meg til å komme i gang sånn ordentlig altså :)
 
Velkommen hit! :)
Gratulerer med veslejenta og masse lykke til med fryseforsøk. Mange som lykkes med små eskimoer ;)
Deilig å slippe alle hormonene

Håper vi lykkes på første forsøk denne gangen også ;) selv om eg innerst inne vet at alt kan skje, så e det viktig med håpet om ikje annet. Eneste "negative" e at det blir desemberbarn om vi lyktes xsmile8 men altså, det betyr ingenting i det hele og det store. Blir ferdig før jul om ikje annet :)
 
Velkommen!
Har dere lykkes på noen av forsøkene? Har alle vært privat, eller har dere vært gjennom det offentlige også?
Vi er på vårt 4. ferskforsøk. Lykkes to ganger men mistet tidlig...

Du er vel snart i gang med spray du da? :)
På ferskforsøk nr 2 hadde jeg en kjemisk, egget streifet borti på vei ut sa sykepleieren på riksen til meg. Hadde også mest sannsynlig en kjemisk nå på sist ferskforsøk. Ellers aldri vært gravid.
Jeg har hatt 3 offentlige forsøk og 1 privat.
Håper masse for deg i denne runden Bubbly. Jeg skal starte på spray på torsdag :)
 
Jeg fikk tanta på besøk til avtalt tid på fredag, så da starter jeg på spray 18. februar.
Gleder meg til å komme i gang sånn ordentlig altså :)

Ååå så herlig med punktlig tante! Man skulle bare visst som tenåring at en dag kommer man til å sette pris på tanta, og særlig når den kommer som forventet! :joyful:

Nå er du på en måte i gang siden du har spikret løp fremover.
 
Håper vi lykkes på første forsøk denne gangen også ;) selv om eg innerst inne vet at alt kan skje, så e det viktig med håpet om ikje annet. Eneste "negative" e at det blir desemberbarn om vi lyktes xsmile8 men altså, det betyr ingenting i det hele og det store. Blir ferdig før jul om ikje annet :)

Jeg skulle juble og danse wonga-wonga om det ble desemberbarn på oss!! Jeg får nesten lyst til å si at du er en litt bortskjemt prøverører som kan tillate deg å tenke sånn :p:hilarious: ( godt ment. Ikke for mange " bortskjemte" ufrivillige barnløse ). Håper selvfølgelig du lykkes på første forsøk denne gangen også! Det er jo kjekt å se at ikke alle sliter like hardt også når de er til ivf. Ikke minst gir det jo håp :happy:.
 
Jeg skulle juble og danse wonga-wonga om det ble desemberbarn på oss!! Jeg får nesten lyst til å si at du er en litt bortskjemt prøverører som kan tillate deg å tenke sånn :p:hilarious: ( godt ment. Ikke for mange " bortskjemte" ufrivillige barnløse ). Håper selvfølgelig du lykkes på første forsøk denne gangen også! Det er jo kjekt å se at ikke alle sliter like hardt også når de er til ivf. Ikke minst gir det jo håp :happy:.


Det var overhodet ikje ment sånn. Virkelig ikje. Altså, er jo strålende fornøyd med at eg kan få hjelp i det hele tatt. Det var bare en tanke som streifet meg tilfeldigvis. Du verden å få et barn betyr mer enn ord kan beskrive og ingen faktorer utenfra betyr noe som helst i det hele og store bilde. Det skreiv eg også. Så håper ikje du tok deg nær av det. Virkelig ikke meningen. Prøveperioden sist gang var fryktelig tung og lang, med mange nedturer før vi fikk innvilga prøverør. (Ble ikke prioritert pga ung alder og uforklarlig barnløs, dem mente at eg har en mild form for pcos) var vare 21 når vi begynte prosessen med å søke. Så eg skjønner hvor du kommer fra. Er ikke det.

Blir så såklart lykkelig om testen viser positiv i mars/april.
 
Det var overhodet ikje ment sånn. Virkelig ikje. Altså, er jo strålende fornøyd med at eg kan få hjelp i det hele tatt. Det var bare en tanke som streifet meg tilfeldigvis. Du verden å få et barn betyr mer enn ord kan beskrive og ingen faktorer utenfra betyr noe som helst i det hele og store bilde. Det skreiv eg også. Så håper ikje du tok deg nær av det. Virkelig ikke meningen. Prøveperioden sist gang var fryktelig tung og lang, med mange nedturer før vi fikk innvilga prøverør. (Ble ikke prioritert pga ung alder og uforklarlig barnløs, dem mente at eg har en mild form for pcos) var vare 21 når vi begynte prosessen med å søke. Så eg skjønner hvor du kommer fra. Er ikke det.

Blir så såklart lykkelig om testen viser positiv i mars/april.

Mente det egentlig mer på en humoristisk måte mtp at det er jo mange som skal lage barn som tenker nettopp sånn. De som " bare kan vaske trusene sammen for å bli gravid " :p
 
Mente det egentlig mer på en humoristisk måte mtp at det er jo mange som skal lage barn som tenker nettopp sånn. De som " bare kan vaske trusene sammen for å bli gravid " :p

Hehe, jo den skjønner eg. Hadde vi alle kunnet tenke sånn så:p sist gang gjorde vi det, ift at vi da kunne "planlegge" det bedre. Så hu e augustbarn ene alene pga bhg-opptak og ikke mulighet til å gå hjemme et helt år ekstra. Så vi får se Koss det blir no med evt permisjon. Fordi her eg bor e det hååååpløst å få bhg-plass midt i bhg-året. :bored:
 
På ferskforsøk nr 2 hadde jeg en kjemisk, egget streifet borti på vei ut sa sykepleieren på riksen til meg. Hadde også mest sannsynlig en kjemisk nå på sist ferskforsøk. Ellers aldri vært gravid.
Jeg har hatt 3 offentlige forsøk og 1 privat.
Håper masse for deg i denne runden Bubbly. Jeg skal starte på spray på torsdag :)

Ligger ganske likt vi da!
Har hatt 2 ferske på Riksen og 1 privat.
Nå skal vi igang med siste ferske i det offentlige.
Jeg har også hatt to streifere. Den første holdt til 4+4, mens den andre bare såvidt ble hcg på 13.
Vi har store forhåpninger til å få barn tilslutt, siden vi har vært då heldige Ångårdsvatnet positive tester.
Dette forsøket skal de sette inn ferske 2 egg, så det blir veldig spennende :)
 
Ååå så herlig med punktlig tante! Man skulle bare visst som tenåring at en dag kommer man til å sette pris på tanta, og særlig når den kommer som forventet! :joyful:

Nå er du på en måte i gang siden du har spikret løp fremover.

Haha! :p Ja du kan så si. Men jeg setter egentlig ikke pris på tanta nå heller ;) Hun er bare ett nødvendig onde. Men ja, takknemlig for at hun er punktlig. Er så deilig å "være igang" :)
 
Da flytter jeg meg hit da det blir forhåpentligvis egguttak i uke 10[emoji2] Går på spray alerede så blir veldig lenge for meg på spray pga kø og veldig uregelmessig mens[emoji4] Håper alle gode ting er tre da jeg har 2 avbrutte forsøk,en gang da jeg ikke hadde egg og en gang pga en stor cyste. Krysser fingrene for oss i mars[emoji2][emoji106]
 
Mensen kom som planlagt i helga, og skal begynne på spray 24 februar [emoji3] Nå er vi endelig igang på første forsøk!

Jeg fjerner deg fra Februar 2017 jeg da siden du hører til her? :)
 
Velkommen! :)
Spennende med første forsøk da, mange som lykkes med en gang også.
Det er ikke alle som får så mye bivirkninger av hormonene så det er ikke noe å grue seg til på forhånd.
Du kommer til å klare deg helt fint :) Bare å spørre om det er noe du lurer på.

Takk :) Ja det blir spennende å komme i gang. Dagene flyr avgårde og nå er det jo faktisk ikke lenge til mars heller :) Håper jeg takler hormonene greit, bruker du å få sterke bivirkninger på de?
Krysser fingrene for at spiren sitter hos deg denne gang :Heartred hvor mange forsøk har dere vært i gjennom?
 
Takk :) Ja det blir spennende å komme i gang. Dagene flyr avgårde og nå er det jo faktisk ikke lenge til mars heller :) Håper jeg takler hormonene greit, bruker du å få sterke bivirkninger på de?
Krysser fingrene for at spiren sitter hos deg denne gang :Heartred hvor mange forsøk har dere vært i gjennom?

Takk :) har vært gjennom 3 ferskforsøk og 4 fryseforsøk.
Har en god følelse på dette forsøket nå.

Jeg er heldig og plages sjeldent med bivirkninger av alle disse hormonene :)

Snart mars!! :)
 
Back
Topp