Mars 2014 har et SKJULT forum! Klikk her for å som du kan få tilgang!

I følge moderatorene så er det trøbbel i systemet, og dere kan forhåpentligvis få tilgang før fredag..
 
Beklager at jeg ikke har hatt anledning til å gi dere tilbakemelding her! Vi har store tekniske problemer med tilgang til skjulte grupper om dagen. Fikk igjennom en hel hurv i går etter at det har stått stille i flere uker. Usikker på hvordan det blir fremover, men tror det skal gå an å sende gjennom en gang i uken i hvert fall :) Send meg gjerne en PM om dere har ventet lenge og fremdeles ikke er inne :)
 
Da har jeg søkt tilgang. Oppfyller endelig (nesten) kravene ;) Men er ikke lagt til på terminlisten selv om jeg skrev meg inn der den 29. august. Kjedelig om det skal gjøre at jeg ikke får tilgang på skjult forum :(
 
Da har jeg søkt tilgang. Oppfyller endelig (nesten) kravene ;) Men er ikke lagt til på terminlisten selv om jeg skrev meg inn der den 29. august. Kjedelig om det skal gjøre at jeg ikke får tilgang på skjult forum :(
Har du sendt melding til tilgangsansvarlig? Er sikker på at hun kan sjekke at du har skrevet deg på tråden selv om du ikke står i HI :)
 
Da har jeg søkt tilgang. Oppfyller endelig (nesten) kravene ;) Men er ikke lagt til på terminlisten selv om jeg skrev meg inn der den 29. august. Kjedelig om det skal gjøre at jeg ikke får tilgang på skjult forum :(
Har skrevet deg opp på lista jeg, så bare å vente på godkjenning av moderator for deg :)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :)
 
Søkt tilgang, har sendt pm til tilgangsansvarlig.
 
hei.

har fulgt innstruksene, men kommer ikke inn på noe sjult forum…..
 
Til de som venter og sendt mld til meg... Skrev ett innlegg om at jeg for tida er syk, så ting tar litt tid.

Venter på lillesøster. Termin 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Jupp, det har jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
Så i en tråd lengre ned her at hun henger litt etter i jula, så det kan hende hun fortsatt har litt etterslep. Du får prøve å vente en ukes tid, så tar du kontakt med meg om du fortsatt ikke er kommet inn :)
 
Hvor finner jeg den terminlisten man må stå oppført på?
 
Hvordan kan jeg se hvor mange innlegg jeg har inne på terminforumet?

Brukte ikke denne tråden å stå som "klistret"?
 
Back
Topp