Married by mum and dad

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Ser det begynner/har begynt på tlc. Kunne dere vært med på ett slik program enten som foreldre som finner parter til datteren/sønnen deres eller som datteren som skal få hjelp av deres foreldre til å finne partner?

Aldri i livet! Så på det i går :P skjønner ikke helt at man tørr/vil. Kult å bli skilt om det ikke funker fordi man gifter seg med en man aldri har møtt!

Tja, ikke vært med på noe så ekstremt kanskje, men samtidig; foreldrene kjenner meg,og de har akkurat feiret 33års bryllupsdag selv, så noe peiling har de jo :-)

Selvsagt ikke

Aldri i livet! Tviler faktisk på at mine foreldre kjenner meg såpass godt! Da hadde jeg heller gått for married by first sight som ihvertfall har personlighetstester osv med.

Ellers glad jeg er lykkelig gift og slipper slike ting

Aldri i verden

Aldri i livet. Har noen krav til mann som ikke de kjenner til ;-)

Nja. Min far hjalp nå til når det gjaldt meg og mannen :p Men de har jo like hobbyer, jobb og mye til felles og vi alle jobbe med hverandre :p Gudene vet hva min mor hadde valgt derimot :p Haha

Tror mamma kunne funnet noen som var bra for meg, så ja. Er det helt feil er man jo ikke forpliktet til å forbli gift, kan jo bare flytte ut igjen om man vil.

Jeg vet ikke om jeg hadde vært komfortabel med å finne livspartner for barna mine.

Tja. Om det gikk an å oppheve ekteskapet etter f.eks en måned eller så om det absolutt ikke funket..
Så.. Joda. Mamma ville funnet meg en bra fyr tror jeg.
... vel. Altså. Nå har jeg da samboer. Men sett bort fra det... :)

Med tanke på hvilke menn mamma har valgt til seg selv her i livet, så hadde jeg aldri latt henne velge noen til meg!

Herregud, nei! Og det programmet var spesielle greier... :p

Back
Topp