Marokko

lykkeliten8889

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Noen som har vært der? Vi skal i bryllup dit i mai/juni, da er 27 uker, vi skal jo heller ikke til et typisk turiststed, så er veldig spent på kultur osv :)

Nei, men har hørt at det skal være fint der :) bare hver forsiktig med mat osv, når det ikke er et turiststed :)

Det kan bli tett oppunder 30 grader .. så bare å passe på så man ikke blir overopphetet. Når det kommer til mat og kultur vil du nok oppleve å være litt rikere når du kommer hjem igjen, enn da du dro ;) god tur!

Åh, så heldig du er! Kommer sikkert til å være en fantastisk opplevelse. Aldri vært der før, men det virker som et fargerikt og flott land. Var i Tunisia når jeg var rundt ca like langt som deg med første, og jeg la meg inn i air condition og sov på det varmeste.

Noen som har vært der? Vi skal i bryllup dit i mai/juni, da er 27 uker, vi skal jo heller ikke til et typisk turiststed, så er veldig spent på kultur osv :)

Så gøy!! Hvor i Marokko skal du? :) Har vært der mange ganger, du blir rik på kultur! Vær forsiktig med hvor og hva du spiser & varmen.. Sørg for å drikke masse vann (kjøpt).

Åh gled deg! Jeg har vært i Marokko flere ganger. Elsker maten, teen, kulturen og det gjestfrie folket. Har også vært i bryllup der og det er bare å suge til seg kultur og opplevelser.

Back
Topp