Mark i rumpa

ORIGINAL: *LL*

Huff, stakkars deg. Håper du blir kvitt det snart![:)]

Kjenner jeg fikk litt hetta nå![:o]
Kan man ta en sånn kur uten å vite om man har mark?? Bare for å være sikker liksom[8D]

Takk for det [:D]
Jeg håper det blir borte KJAPT for å si det sånn [;)]
ja, hele familien burde ta en kur om en i familien får det.
så det er jo ikke skadelig om du ikke har det [:)]

ORIGINAL: Gitte__

ORIGINAL: Anita23

Gutten min hadde bendelorm. Men bendelorm er SJELDENT i Norge[;)] Så tviler på du trenger å tenke på det[:)]
Han fikk ormen mest sannsynlig fordi vi var i Ungarn 1 1/2 års tid før ormen kom ut. (holdt på å svime av når jeg fant en lang orm i bleia på gutten)[8D]

Her gikk hele familien på kur[;)]

Huff, stakkars gutt. godt den er ute nå da [:D]
Tanta mi hadde bendelorm uten at ho visste om det. fant den når ho var på do en dag [8D]

Skal love deg at jeg hadde dårlig samvittighet når gutten min hadde sove veldig dårlig på natta i tiden før den kom ut. Så den plaga han nok litt[&o]

Og JEG var livredd for å bæsje etter det[>:] Redd det skulle komme døde ormer ut av meg[&:][8D]

det skjønner jeg godt. men du kunne jo ikke vite det.
hehe, skjønner du fikk litt apnikk av det, for jeg har mega panikk av det jeg har som jeg ikke ser [8D]

Gutten min hadde bendelorm. Men bendelorm er SJELDENT i Norge[;)] Så tviler på du trenger å tenke på det[:)]
Han fikk ormen mest sannsynlig fordi vi var i Ungarn 1 1/2 års tid før ormen kom ut. (holdt på å svime av når jeg fant en lang orm i bleia på gutten)[8D]

Tanta mi hadde bendelorm uten at ho visste om det. fant den når ho var på do en dag [8D]

Skal love deg at jeg hadde dårlig samvittighet når gutten min hadde sove veldig dårlig på natta i tiden før den kom ut. Så den plaga han nok litt[&o]

Og JEG var livredd for å bæsje etter det[>:] Redd det skulle komme døde ormer ut av meg[&:][8D]

hehe, skjønner du fikk litt apnikk av det, for jeg har mega panikk av det jeg har som jeg ikke ser [8D]

Hehe, jeg var ganske redd selv.. Klødde i rumpa i mange mnd etter[8D]

Hehe, jeg var ganske redd selv.. Klødde i rumpa i mange mnd etter[8D]

hehe, stakkars deg [:D] jeg hadde nok gjort det selv [8D]

Hvis du tok begge tablettene i går, må du ha en kur til... Det er noe med hvor lang tid det tar for eggene å klekke, og at pillene bare dreper marken og ikke eggene. Så det er en grunn til at det skal gå en uke mellom hver. Var den beskjeden vi fikk da minsten hadde det...

ORIGINAL: to*gull!

Hvis du tok begge tablettene i går, må du ha en kur til... Det er noe med hvor lang tid det tar for eggene å klekke, og at pillene bare dreper marken og ikke eggene. Så det er en grunn til at det skal gå en uke mellom hver. Var den beskjeden vi fikk da minsten hadde det...

det er 6 tabletter i en pakke, så holder fint til neste uke [:)]
Ja, det var det jeg leste også... men lurer på hvor lang tid fra du tar pillene til markene dør. tror ikke de er døde enda [&:]

ORIGINAL: BitzyhogJulia

Hadde det når jeg var liten.... tok et speil og sjekka rumpa engang det kila og så en pitte liten hvit mark :P! 1 pille ene uka for å ta de som levde og en til uka etter for å ta eggene som hadde klekka.

Husker det fordi jeg ble driiitredd!! Hehe.. så det var nok det :)

Ooohhh, da skal jeg prøve det hvis jeg kjenner det en gang til. [:)] hehe..

Her er et infoskriv jeg har laget om barnemark: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17794571&mpage=1&key=barnemark�

Instruksjonene du har fått ang pillene er helt riktige. Pillene virker ved at de lammer stoffskiftet til marken og den dør. Det kan ta opptil et døgn før du merker bedring. Jeg har fått bedring etter 6-12 timer.

er jo litt vesentlig å understreke at man ikke trenger å gå til legen for å få disse tablettene da, man kan kjøpe de reseptfritt på apoteket, om man mistenker mark. [;)]

ORIGINAL: Sicily

Her er et infoskriv jeg har laget om barnemark: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17794571&mpage=1&key=barnemark�

Instruksjonene du har fått ang pillene er helt riktige. Pillene virker ved at de lammer stoffskiftet til marken og den dør. Det kan ta opptil et døgn før du merker bedring. Jeg har fått bedring etter 6-12 timer.

jeg har ikke spurt om Instruksjonene, det leste jeg på pakka selv.
men hvordan de virker, Det har jeg ikke klart å finne på google.[:D]
Så på siden din, den var veldig informasjonsrik. Tusen takk for hjelpen [:)]

ORIGINAL: Pijah

er jo litt vesentlig å understreke at man ikke trenger å gå til legen for å få disse tablettene da, man kan kjøpe de reseptfritt på apoteket, om man mistenker mark. [;)]

Vet ikke om det er til meg du sikter til jeg, men om du leser tråden, så har jeg piller hjemme [:D]

[:'(] Sorry, sitter her å spiser frokost og leser gjennom tråden og kjenner plutselig at frokosten vil opp igjen [:'(] Hahah [:D]

Men husker eg måtte ta den kuren som liten, vi måtte og gi avføringsprøve til legen. Men har var det søskene mine som bodde hos mamma som hadde mark. Eg hadde ikke, men måtte ta tablettene siden eg nettopp hadde vert på besøk der.

Æsje jeg husker markene mine i barndomen jeg også.

Kunne våkne på morningen å finne små hvite mark ved korsryggen.

og når jeg gjorde fra meg på do så kunne jeg se de bevege seg i avføringen " sorry detaljer"

ORIGINAL: Hanane

og når jeg gjorde fra meg på do så kunne jeg se de bevege seg i avføringen " sorry detaljer"

Oh my god, det kan heldigvis ikke jeg. som jeg legger merke til iallefall. stakkars deg.
det må ha vært ekkelt [&:]

ORIGINAL: ***Lykkelig***

[:'(] Sorry, sitter her å spiser frokost og leser gjennom tråden og kjenner plutselig at frokosten vil opp igjen [:'(] Hahah [:D]

Men husker eg måtte ta den kuren som liten, vi måtte og gi avføringsprøve til legen. Men har var det søskene mine som bodde hos mamma som hadde mark. Eg hadde ikke, men måtte ta tablettene siden eg nettopp hadde vert på besøk der.

Det skjønner jeg godt [8D] det er grusomt ekkelt [&:]

ring legen og få resept! lillegutt hadde mark for 2 år siden...næææææsty[:'(]

lykke til!

ORIGINAL: Pontus

ring legen og få resept! lillegutt hadde mark for 2 år siden...næææææsty[:'(]

lykke til!

Takk. Jeg var på legevakten å fikk piller på lørdag [;)]

Oh my god, det kan heldigvis ikke jeg. som jeg legger merke til iallefall. stakkars deg.

Ja det var ekkelt.., håper pille kuren din tar de vekk[:)]

Ja det var ekkelt.., håper pille kuren din tar de vekk[:)]

Ja, jeg håper det [:D] Jeg fant synderen nå tror jeg. er dattra mi stakkars som har smittet meg.
Ho hadde masse inne i tissen og utenfor rompa og var veldig urolig inatt [:(]

Håper vi blir kvitt det for godt [:)]

Back
Topp