mariusgenser

mellissa

Gift med forumet
åååååååååh jeg elsker mariusgensre! de er så sinnsykt fine på både store og små barn <3

noen som skal ha det til de små? [:)]
jeg skal få farmoren min eller farmoren til lille jenta mi til å strikke en genser til lille jenta mi [:D][:D]
nydelig

jeg har sååååååå lyst på en til meg selv.. å tror også at lillemann ville vært lekker i en.. så skal så absolutt ønske meg d til oss begge

skal ikke ha marius genser, men en lyseblå fana dress [:)]

ååååh dere er jo kjempe heldige [:D][:D] kan ikke klage på sånne naboer nei [:D]

ORIGINAL: *Baby Peach*

Jeg har sett på sånne marius genser i body! de er super kule, men rå dyre da[X(]

ja de har jeg og sett på [:)] syns og de er rådyre! nesten 500 kr for en body som til og med er i bomull!
men de er jo nydelige [:)]

Har ønsket meg "kjøredress/pose"( genser med fotpose-hvis dere forstår?) i Marius mønster[:)] Synes de er kjempefine..

Eldstemann fikk mariusgenser med bukse, lue, votter og sokker av grandtanta si (tanta til sambo) da han ble født. Fikk litt stor størrelse så har enda ikke fått brukt den.(str 2 år) Håper vi får til tulla i magen også. Det er iallefall et kjempefint sett[:)]

Syns de bodyene er kjempestilige selv, men litt for dyrt for meg. spesielt siden det ikke tar lang tid før de vokser ut av det. Men hadde jeg hadde masse overflod av penger hadde jeg sikkert kosta på meg no sånt..

Hmm, har dere noen linker til sider der de selger disse??[:)]

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Hmm, har dere noen linker til sider der de selger disse??[:)]

er vel sånt man må bestille tror jeg, i sånn garn/hobby butikk.

Aha[;)] I see.. Hmm, da må jeg kanskje få gjort det da. hehe[;)]

Gutten min har vel 3 stykker, heheh!

Jeg skal få av svigermor til jul har hun sagt, hun er så flink til å strikke!

Jeg har fått litt strikke hjelp av ei venninne så jeg skal strikke egen marius body til frøkna her. [:D] Har kommet opp til kroppsdelen allerede. Mørkebrun og 2 forskjellige rosa farger. Gleder meg til jeg er ferdig, da skal jeg legge ut bilde gitt.
*litt stolt av seg selv*

de er vel mer på vei inn igjen og de er kjempe fine. den ungen kledde det i allefall godt[:)]
ville også hatt på mine to små. kanskje smiske med bestemor eller svigermor[8D]

Har masse sånne[:D] naboen til foreldrene mine strikker som en gal, barnebarna hennes er store og er dritt lei strikk[8D]
så da ble barna mine offene hennes i stedet[8D][8D]

jeg klager ikke! hun er døds flink[:D][:D] Vi er kjempe heldige
hahaha, ja venninna til mamma og , tar helt av og jeg er såååå glad da! men hu 'sikrer' seg at det kan vokses i da....ergo hentesettet kan vel passe ved ett års alder osv[8D][8D][8D] men brukt blir det jo da (året etter)!

Lv har en marius genser som er strikket i sånn tynnt ull garn. Å den er jeg så glad i[:D] Den lille i magen arver LV sin.

Svigermor skal strikke et sett til lillebror og storebror til jul [:D]
Blir stas!!! Gleder meg [:D]

Har strikket den mariusdressen på bildet til snuppa jeg.. i rosa, hvit og grå! Gleder meg veldig til den passer!! Minste str man kunne sktrikke var 1 år..

Mamma har også strikket denne i orginalfargene, i tillegg til to gensere i beige/brunt.

Gleder meg til å kunne bruke det etter hvert! Synes de er kjempefine[:D]

Back
Topp